• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Filifjonkan2

silver...;) jo jag är ett litet yrväder när det gäller att förklara och beskriva ;)

• Alvaereva

HEj allihopa! nu är våra inbjudningar klara finns strax i galleriet för er som är nyfikna!

• Alvaereva

buähää.. ingen är aaaaldrig här när jag väl är här!!!

• Englali

Hej tjejer!

Nu är jag äntligen dubbad och har fått mitt gesällbrev, min hantverksring och min vandringsstav! (här snackar vi MKT gamla traditioner...) Hade en toppenkväll igår, hur härlig som helst!

Ina: Jättefina inbjudningar! Hur mår ni och hur mår lilla Elise?

GRRR!!

• Englali

Skulle vara en fortsättning på GRRR... haha, men iaf, grrr va det. Våra inbjudningar som vi postade i onsdags morse... har inte kommit fram till mer än hälften som är inbjudna. Visst är det dåligt?? Då är det ändå ett sådant frimärke så det ska vara framme dagen efter, dvs. i torsdags eller de kunde väl åtminstone ha kommit på fredagen?? Nej, min mamma hade pratat med moster idag och de hade inte fått ngn och ett annat par hade heller inte fått. Inte så konstigt om ingen ringer och tackar ja!!

• Bellanote

alvavera har du skrivit allt själv?? det är ju skit snyggt gjort ju redigt impad

nu har jag beställt bidrottningsgele så alla mina finnar försvinner tills bröllopet och mina naglar och hår bir mer slitstarka och jag blir piggare med

• Alvaereva

englali:
    tackar! verkar som om du har riktigt fullt upp!!

allt är bara bra hos oss. har en mycket gnällig unge idag men oftast annars är hon väldigt glad och lätt att ha och göra med. hon har varit väldigt duktig och snäll nu i helgen när vi har gjort inbjudningarna. har legat på mage på vardagsrumsmattan och glott på oss
    känns så himla skönt att dom är färdiga.
    nu kan jag koncentrera mej mer på flytten som sker om typ 2 veckor. har inte börjat packa ännu och på söndag åker vi till göteborg och blir borta en vecka! hur ska jag hinna???
    får skippa alla aktiviteter under veckan (förutom bebissången som är sååå rolig enligt elise)

• Alvaereva

bellanotte:
    nej jag hittade det typsnittet nånstans på nätet där man kunde ladda ner gratis typsnitt. tror det heter aqualinetwo. hahah! orka skriva 37 inbjudningar själv när jag har en 4månaders unge fyfan, det var nästan så jag gav upp och ville skicka sms till gästerna istället. nu vet jag iallafall varför man bara gifter sej en gång - det är FÖR jobbigt att göra inbjudningskorten!!

• Alvaereva

englali:
    ja det var dåligt.. man är ju så nyfiken och vill veta på en gång vilka som kommer!

hur är det med er annars då?

• Pumpkin
    Bellanote: Vi har haft diskussionen flera gånger och han VET att jag inte tycker ILLA om hans mor, eller far för den delen, utan att jag bara tycker att det är jobbigt att jag liksom trängs undan i mitt eget hem. Så sist de var här sa jag att jag åtminstone vill veta när vi har besök - oavsett vilka det är - så att jag kan förbereda mig på det (har utvecklat någon slags lätt typ av social fobi tyvärr). Därför tycker jag att det är respektlöst av honom att inte säga något.

Englali: Antagligen är det det som har hänt med våra inbjudningar också eftersom ingen hört av sig. Blir så jäkla irriterad på posten, för exakt samma sak hände när vi skickade ut julkorten!

Kul att gårdagskvällen var roligt i alla fall

Alva: Ska genast hoppa in i galleriet och titta
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.