• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    Anja: Lugna dig ett par hekto i några dagar till innan du stressar upp dig så
  • Englali

Pumpkin: Är ju inte läsken i sig utan just koffeinet. Det här beroendet kan tydligen liknas vid andra typer av beroenden också. Kille som jag pratade med (kollega till min mamma) sa att det är nedtrappning varvat med koffeintabletter som hjälper. Abolsut inte sluta helt, för då kommer jag må skit sa han.

Anja: Nej inte light. Det sockret är ju betyligt sämre! Och kaffe, nej fy f-n. Kan knappt känna lukten av det utan att få kväljningar.
    Men Anja kan du inte ringa henne?? Lika bra, så slipper du ju att oroa dig. Gör det, så du inte hinner gå o stressa upp dig och tänka en massa negativt.

Anettan: Jag ligger väl kanske på 1l om dagen, som mest. Ibland "bara" en 33cl burk.

• Englali

Anettan: asg!!! Tror du verkligen det?? Vad är det för klänning du ska ha?

• Anettan73

Anja- Det med tuggummi beror nog på vem du pratar med. Jag fick tugga tuggummi...

Men när jag gick på Extravaganza efter Zeth så fick jag inte...
    Slutade med att jag började röka igen...

• Anettan73
    Englali skrev 2008-03-12 09:43:48 följande:
    Anettan: asg!!! Tror du verkligen det?? Vad är det för klänning du ska ha?
    Komer inte ihåg vilket märke. På mitt kvitto står det tripoli...
    Det är det enda jag vet...
  • Anja 19 juli 2008

Nu har jag suttit och läst på om ketos och ketogener och blir bara mer och mer peppad. Enligt all fakta jag har hittat så bör inte mitt ägg o mina räkor påverka...

Ketos är när vi inte får i oss mer än 100 g kolhydrater på en dag, så att kroppen tvingas leva på våra fettreserver (främst hjärnan är det som behöver kolhydrater, så då omvandlar kroppen fettet till någon form utav energi som hjärnan kan använda istället).

Eftersom ägg o räkor innehåller NOLL kolhydrater så är jag ju ändå i ketos när jag äter det

Perfekt!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-12 09:49:18 följande:

Nu har jag suttit och läst på om ketos och ketogener och blir bara mer och mer peppad. Enligt all fakta jag har hittat så bör inte mitt ägg o mina räkor påverka... Ketos är när vi inte får i oss mer än 100 g kolhydrater på en dag, så att kroppen tvingas leva på våra fettreserver (främst hjärnan är det som behöver kolhydrater, så då omvandlar kroppen fettet till någon form utav energi som hjärnan kan använda istället).Eftersom ägg o räkor innehåller NOLL kolhydrater så är jag ju ändå i ketos när jag äter det Perfekt!
    Klockrent ju!!!!

Jag måste ta itu med mitt med... Får se om jag får tag på hon som har det...
  • Anja 19 juli 2008

Men Anettan har du tagit bort bilden på dig i brudklänningen?? var inne i ditt galleri och jag hittar den inte

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-12 09:50:52 följande:
    [citat]
    Men Anettan har du tagit bort bilden på dig i brudklänningen?? var inne i ditt galleri och jag hittar den inte
    [/cita

Ja jag e rädd Tobbe ser den...

Kan lägga in den igen... Vänta bara... Har den på mobilen ju...

Ska bara hämta sladden

• Englali

Gör det Anettan, vill se!

Anja: Men då ska det ju inte vara några problem, med det du åt alltså.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.