• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Hur många kalorier åt du när du åt GI Pumpkin?

Jag har ju aldrig förr ätit så här lite... Har ätit 1000 kcal om dagen som minst...

Men denna diet är ju 158 x 3 så det blir väl runt 480 kcal om dagen, just för att man ska hamna i ketos. Det vill jag ju lixom inte sabba, för det är ju då som kroppen högeffektivt förbränner utav fettreserverna i kroppen...

• Englali

Sommarliv: Härligt! Hoppas verkligen ni får den. Uach jag vet hur nervös man är o hur man mår när en budgivning pågår o det är ngt man verkligen vill ha. Själv ska jag försöka få tag i mäklaren nu ang. ett hus som det är visning på nästa vecka. Ett hus i det perfekta området... enligt oss då

Anja: Men ät något... eller ja det hade du ju precis gjort. Bra! Det får ju inte gå till överdrift.

Själv vet jag inte hur jag ska bli av med mitt beroende. Coca cola! Hjälp, där är jag verkligen fast. Jag äter ju aldrig godis eller andra sötsaker eller massa onyttigt... så visst kunde jag väl få ha colan då, men det är ju så förbaskat onyttigt för både kroppen, tänderna och så suget... jag blir helt snurrig om jag inte får den. Ngn som har ngt tips?
    (Hahaha jag har iofs redan fått hjälp av en kille som jobbar med avvänjning på en alkoholpolklinik)

• Pumpkin
    Anja: Samma här - grym när jag var liten, feg nu Men det blir bättre och bättre 
  • Pumpkin
    Anja: Jag vet faktiskt inte, gick ju enligt GI Viktkolls receptupplägg. Men inte under 1000 skulle jag tro. Har alltid lärt mig att under 1300kcal/dag är skadligt för kroppen.

Englali: Du får ta det steg för steg och så småningom kanske begränsa colan till helgerna? Själv har jag väldigt svårt att förstå läskberoende, dricker nästan aldrig läsk faktiskt
  • Anettan73

Morrn på er...

Full gång redan här inne på morgonkvisten

Vatt o lämnat Zeth hos dagmamma. Kl 12 ska Thea dit. Hon inskolas ju.... Dom ska vara i Lokalen idag alla dagmammor så iom det är 2 dagen för Thea så kanske det blir för mycket intryck för henne...

Anja. Dag 3 o 4 är den värsta tiden det är då kroppen går in i ketonfasen...
    Ska du äta på helgerna??? Jag ska. men då blir det kanske en fin köttabid m skröffs...

• Anja 19 juli 2008

Englali

kan du inte varva med lightläsk? Om du fixar det...

isåfall är det ju iallafall bättre för tänderna men lightsocker är troligtvis sämre för kroppen i långa loppet! (tror jag) men å andra sidan så får du inte i dig lika mycket raffinerat socker.

Sen är det väl koffeinet som gör att du blir snurrig om du ej får det...

testa att ta en espresso eller nåt istället så försvinner troligtvis både VÄLDIGT MKT av suget (för koffein är en grym drog som kräver sitt) och även det snurriga. och du slipper sockret

testa även om du ej är kaffedrickare! För det funkar...

• Anettan73

Englali-Jag har varit fast i colaträsket... Men en dag bestämmde jag mig. Precis som med rökningen

Jag drack ca 1-2 l om dagen... Helt sjukt!!!!

• Anja 19 juli 2008

Exakt pumpkin och när jag dietat nu så har jag sett till att ligga på 1300 men då har ingenting hänt och det är så fruktansvärt trist...

Annars tror jag aldrig jag hade tagit till nåt så här drastiskt. Jag är så skeptisk till allt sånt. Men vad gör man inte när man är desperat *asg*

Vet ni jag har mailat tjejen på dreambride för jag undrade vilka brudskor hon har hemma och sedan vill jag att hon ska beställa min tiara åt mig (hon hade den inte hemma). Men hon har ej svarat...

Blir såååå nervös av sånt... börjar inbilla mig att jag bliivt lurad, har betalat en massa pengar för en klänning som jag aldrig kommer få osv. Hon har alltid tidigare svarat direkt!

Gulp... alltså det har bara gått två dagar men fyyyy så nojjig jag blir *asg*

Å andra sidan så TROR jag ju inte alls på nåt av det där men min hjärna gör allt för att stirra upp mig *asg*

Måtte inget ha gått fel så att jag ej får min klänning i tid... frågade henne även om det, om hon visste ungefär när den kunde tänkas komma. Enligt mina uträkningar så är det senaste i slutet av maj/början av juni, men shit tänk om den skulle bli senare!

Fattar ni att jag skulle bli totalt superstirrig!!!

• Anja 19 juli 2008

Annettan

nej jag tänkte inte äta på helgerna...

ska köra ren kur (ska verkligen försöka) i tre veckor... Däremot har jag redan bokat in att jag ska få äta på påskaftonen då vi äter god middag hos min mamma...

Blir lammstek, klyftpotatis och tsatsiki och sånt... Men då ska jag bara äta köttet, tsatsikiin och salladen, inga potatisar och sen kaffe på maten bara, ingen efterätt...

Efter tre veckor ska jag lägga in en GI-måltid utöver påsarna jag äter...

Ska följa Cambridgehäftet jag fick och göra exakt som det står där med min upptrappning för att inte gå upp allt direkt efter

Jag hamnade i ketos på dag 2... frös som ett svin, iskalla händer, yr i huvudet, trött och VÄRSTA ANDEDRÄKTEN, fy f..n alltså och så får man inte ens ta ett tuggummi!!!

• Anettan73

Anja- Usch jag hade blivit lika nojjig. Tur att min redan fanns i butiken och inte behövdes beställas... Min var väl en gammal häck dom hade hängandes

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.