• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anettan73
    Englali skrev 2008-02-28 23:33:09 följande:
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 23:29:14 följande:Anettan 73: Men fy... har han åkt på magsjuka?? Inte roligt! Hoppas det går om snart Har du kikat på www.projectwedding.com Där finns massor av biler på frisyrer. Du går in under kategori photos o sen väljer du hair & make up. Finns över 1800 bilder... lycka till!För mig är det också det. Du vet Kalmar... det är inte billigt. Lägenheterna där ligger i samma klass som det du beskriver! Men det är just det, känns lite föööör bra för o va sant. Vad e haken liksom!?! Förstår du hur jag menar? Lika bra o ta dit besiktingsman o allt hantverksfolk vi känner!Nu ska vi krypa ner i sängen o kika på en film!Så... jag lämnar dig/er här! Sorry Natti natti på er!
    Ska gå in o kolla lite snabbt och se där....

Alla bilder ska vara så j*vla fina.. D e inte alls jag och det sade även min frissa...
  • Anja 19 juli 2008

Ah fattar exakt vad du menar Annettan... man vill hitta sin RÄTTA frisyr, som är som en själv!

Jag är rätt deppig nu...

Betalade precis räkningarna... 6.000 fick jag ta från bröllopskontot bara för att få det att räcka till...

Så jä..la jobbigt... Vi som redan låg back typ 10.000

• Anettan73

Sånt e så jävla tråkigt. Fick ångest av vår elräkning... 3100 på 1 månad... Och ändå har vi bytt värme ör 110 000 i somras

• Anja 19 juli 2008

Usch jag är lite snurrig faktiskt...

När jag kom hem från jobbet så gick jag in t grannen (min gamla klasskompis, vi umgås en del, våra barn är typ lika gamla) och frågade om hon hade lust att ta en cigg m mig, så hon och hennes sambo bjöd in mig på ett glas vin... blev tre glas vin och jag har banne mig huvudvärk (tål inte vitt vin riktigt)...

Skittrevligt hade vi... jag tittade bara in genom dörren, såg att Daniel hade min dator, kände, va f..n ska JAG då göra hemma, hehe, gick in t dem och satt där i typ 45 minuter, haha...

Daniel tyckte det var den längsta ciggen nånsin

• Anja 19 juli 2008

Annettan

shiiiiit, vilken jä..la elräkning!! gulp, fattar att du inte tycker det är kul!

Vad betalar ni för dagis i månaden? Bara nyfiken...

Vi betalar 1.800 för två barn på dagis och ett på fritids. Tycker det är så jä..la mkt, men visst, man är bortskämd i det här landet

• Anja 19 juli 2008

Englali

godnatt, glömde säga det

Ni ska ABSOLUT ta dit besiktningsfolk... inget snack om saken! Det är ju jätteviktigt!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 23:53:43 följande:

Annettanshiiiiit, vilken jä..la elräkning!! gulp, fattar att du inte tycker det är kul!Vad betalar ni för dagis i månaden? Bara nyfiken...Vi betalar 1.800 för två barn på dagis och ett på fritids. Tycker det är så jä..la mkt, men visst, man är bortskämd i det här landet
    Så e d när man bor i äldre hus... Och tvättar 2 maskiner om dagen oh tumlar...

JAg har Zeth gratis då han är över 4 år och bara går 15 timmar.
    När han gick på dagis o Nino fritis betalde vi 1600...

Ja det måste vatt en låååång cigg.

Jag e inne där Englai sade hade mycket frisyrer... Du måste gå in. Så många som jag tror hade passat dig. Kanske beror på att dom är rödhåriga på bilderna
  • Anja 19 juli 2008

hihi

har varit inne där många ggr... jättefina frisyrer

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-29 00:08:58 följande:

hihihar varit inne där många ggr... jättefina frisyrer
    Jag är på sid 80.. Har bara 100 sidor till...

Hittar något som liknar men inte rent ut...
  • Anettan73

Nä hä...

Hittade inget.... Tusan oxå...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.