• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Sov gott Pumpkin!

Anja... jag gissade på att du skulle kika in här ungefär nu . Gå tillbaka lite i tråden o se min länk om huset och vad jag skrivit om det. Gissa om jag har beslutsångest!!

• Anja 19 juli 2008

Englali

har kollat på huset...

om ni lånar upp som du skriver, så ni har råd att renovera så kan det ju bli SKITFINT... typ vitputsa hela fasaden!!!

Nya tapeter, helt nytt kök, nya golv osv... perfekt!!!

• Anja 19 juli 2008

Hur hade ni tänkt er isåfall...

• Englali

Jag vet, det finns ju värsta möjligheterna men vi ska ta det allt med besiktningsmannen också. För det är fukt i källaren som måste bort, det är därför de inte blir av med det. Eller det är inte fukt... men det är byggt så knepigt så det kommer bli förr eller senare så därför ska vi riva ut hela källarplanet.

Det mesta blir i vitt.. haha! Vi älskar ju vitt o grått. Tänker mig ett vitt kök, gärna lite högblankt med rostfria grejer och sådär svagt turkos-grönt kakel som går hela vägen upp till taket. Haha... jag kan hålla på hur länge som helst!
    Det vore verkligen toppen, med tanke på vad alla andra hus i den klassen går för här.. det senaste vi kikade på gick för 1,2 milj. Så det är helt klart värt det!
    Ett stort prio. är också ett jättebadrum i källaren där vi bara kan vara o rå om varandra... mmm!! (nyförälskelsen... *asg*)

• Anettan73

GRRRR... Nu har Zeth kräkts hela kvällen

Och jag hittar inte rätt frisyr... Jag ske ev ha så upphöjt som på bilden men d kommer inte se ut så där bak...

Jag kunde inte öppna länken till huset

• Anja 19 juli 2008

Englali

klart det är värt det... för mig, som bor i skåne så FÅR man lixom inte ens ett hus för 800.000 *asg*

Vår lägenhet, en trea från 1970 gick för 1.210 000

• Anja 19 juli 2008

Annettan

näää fy f..n... lider m dig. Vi har ju precis gått igenom andra rundan av kräksjuka här...

avskyr det! Så jä..la drygt!

Tyckte din frisyr var jättefin... vad är det nu för fel?

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 23:29:14 följande:

Englaliklart det är värt det... för mig, som bor i skåne så FÅR man lixom inte ens ett hus för 800.000 *asg*Vår lägenhet, en trea från 1970 gick för 1.210 000
    Anettan 73: Men fy... har han åkt på magsjuka?? Inte roligt! Hoppas det går om snart
    Har du kikat på www.projectwedding.com Där finns massor av biler på frisyrer. Du går in under kategori photos o sen väljer du hair & make up. Finns över 1800 bilder... lycka till!

För mig är det också det. Du vet Kalmar... det är inte billigt. Lägenheterna där ligger i samma klass som det du beskriver! Men det är just det, känns lite föööör bra för o va sant. Vad e haken liksom!?! Förstår du hur jag menar? Lika bra o ta dit besiktingsman o allt hantverksfolk vi känner!

Nu ska vi krypa ner i sängen o kika på en film!
    Så... jag lämnar dig/er här! Sorry

Natti natti på er!
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-28 23:30:05 följande:

Annettannäää fy f..n... lider m dig. Vi har ju precis gått igenom andra rundan av kräksjuka här... avskyr det! Så jä..la drygt!Tyckte din frisyr var jättefin... vad är det nu för fel?
    Vet inte om jag vill ha en hel uppsättning.

Hon tog upp mitten med lugg o lite till. Ska tuperas ju. Sen e d draget bakåt stramt på sidorna. Där feäster man m nålar. Sen lockar o plattar man lite blandat...

Lite av en 80 talsstuk fast ändå fint...

Förstår du vad jag menar???
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.