• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Usch det var fördomsfullt sagt av mig... hon är säkert en toppenmamma men hon glömmer bort sig själv o jag tror ite hon är sådär värst hel inuti, tyvärr...

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 10:08:05 följande:

Englali japp har sett, fniss fniss fniss Inlägget ovan var riktat t dig men glömde skriva det. Fast du fattade nog ändå va, hihi
    Jag fattade
    Tack snälla, det värmer! Haha på tal om att inte passa, jag har inte haft min på mig sedan i oktober *asg* Den hänger hemma hos mamma o pappa, jag är o kikar lite på den ibland men har aldrig haft den på mig. Det är SÅ omständigt tycker jag
    Din kommer passa och du kommer var sååå fin i den. Är helt övertygad!!
  • Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 10:09:58 följande:

Usch det var fördomsfullt sagt av mig... hon är säkert en toppenmamma men hon glömmer bort sig själv o jag tror ite hon är sådär värst hel inuti, tyvärr...
    VA?? Från Mönsterås? Vart har du läst det? Nu blir jag nyfiken!
  • Pumpkin

Jag har inte haft min klänning på mig sen i augusti - när jag köpte den!

• Englali

Anja: Den artikeln skrevs ju 1 april. Måste vara världens skämt!!

• Anja 19 juli 2008

Englali

tack men jag är skiiiitnojjig... haha

tur man ska ha korsett... i värsta fall får de snöra den så hårt att jag knappt kan andas eller nåt

Alltså jag har så hög midja och höfter och lovehandles sitter så HÖGT upp, och denna klänning har ju rätt så lång överdel, alltså kjolen går inte ut sådär högt upp som på många FIGURSMICKRANDE klänningar där kjolen döljer både höfter och nedre mage, utan denna klänning smiter ju åt även över nedre magen och höfterna OCH SEN kommer kjolen...

är livrädd att det ska se skitdumt ut men jag har ju faktiskt köpt en korsett som går ner extra långt över höften just pga detta. Så den ska ju snöra in även höfter och lovehandles...

men ajg fick en chock av ett foto som min pappa tog på mig i köket, bakifrån när jag står o pratar m daniel, i lördags...

shit vilken bajslåda (röv), shit vilken hög midja och LÅNGT rövparti, fyyyy f..n SÅÅÅÅÅ fult!!! Helt otroligt fult!

Blev såååå ledsen... kan lixom inte tänka mig hur f..n NÅGON klänning skulle kunna "smickra" mig just bakifrån! Helt omöjlig figur har jag!

För högt sittande bröst, för högt sittande midja, för bred röv etc... INTE kul att klä på den kroppen alltså!

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 10:09:09 följande:

Englalihar du förresten hört att Angelina Jolie och Brad Pitt tänker adoptera en 8 månaders flicka från Mönsterås!!!såååå underligt! alltså shit... med tvillingarna hon väntar så kommer dom ha sju barn! Hon kanske skulle jobba med sig själv lite istället för att skaffa så många barn så att hon aldrig hinner känna eller tänka på sig själv...
    Brad vill ju ha ett helt fotbollslag har han ju sagt!!!

Morrn på er... Vet inte om jag orkar läsa igenom.
    Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Själv har man jobbat ju...
    E as hungrig heeela tiden. Dricker vatten som en idiot. I går grillade vi ute efter att jag jobbat och då var jag tvungen att ta en bit nygrillad fläskfile... Med sallad. Så JÄVLA *sorry* gott!!!!!

Kan säga att min mage reagerade nästan direkt... Magen gillade det inte med det gjorde jag!!!! Och jag har noll ångest för den..
  • Anja 19 juli 2008

Hmmm tror du... men jag har sett fler artiklar om det har jag för mig!

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 10:14:07 följande:

Hmmm tror du... men jag har sett fler artiklar om det har jag för mig!
    Hm... ja jag vet inte. Men det känns ganska osannolikt tycker jag. Aja, kanske jag får kändisbesök här då Yeah... right!!
  • Pumpkin

Jag tror också att det är ett aprilskämt faktiskt...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.