• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Morning!

Måndag igen alltså, men det känns lite bättre idag eftersom jag från och med nu inte måste aktivera några avtal Den här veckan ska ägnas åt att jobba ikapp på skrivbordet och sen nästa vecka börjar jag svara i telefon. Känns ganska OK ändå, börjar bli ganska less på att göra samma sak heeela tiden.

Anja: Håller tummarna för jobbet!

Englali: Fniss, kan riktigt se framför mig hur en 17 månaders tjej viftar med ögonfransarna och virar A runt sitt finger

• Nienna

Ibland blir man förvånad. Jag har suttit med ett arbete i flera veckor och skickade in det och fick ett G, ett annat snodde jag ihop på en timme och det fick jag VG på.

Anja - Hoppas du får jobbet, låter ju kanon. Även om det är ett vikariat så är det ju bra med erfarenheten!

Flamora - Jättefina ringar!

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon allihop...

vad händer hos er idag...

tack för peppning ang jobbet Ska skicka in det nu, gick inte inatt av någon anledning...

Strul på offentligajobb.se tydligen!

• Pumpkin

Jag måste också sätta mig och skicka in lite ansökningar, även om jag börjar tappa hoppet på att få något annat

• Anja 19 juli 2008

Sådär, nu fick jag iväg det...

Sköööönt!

Så otroligt skönt de känns varje gång man lyckats knåpa ihop ett personligt brev och fått iväg en ansökan!!!

Går ju inte att ha ett standardbrev här, för alla socionomjobb är ju sååååååå olika varandra och de önskar helt olika saker. En sak som är HELT rätt för ett jobb är HELT fel för ett annat! Suck... så det är bara att kämpa som sjutton varje gång man skriver ett brev...

Nu ska jag hämta mitt kaffe Återkommer direkt!! Är ju i stort sett bara ledig hela tiden nu! Inget jobb alls... bara onsdagar vad jag vet än så länge... Hemskt jobbigt är det och så drar jag mig för att sticka ner t arbförmedlingen för jag vägrar ju söka jobb så långt hemifrån att jag måste ha ytterligare en bostad och inte kan bo m min familj och då kan jag ju för sjutton hamna i ett sämre utgångsläge än nu, dvs bli av med a-kassan.

det är så sjukt att man trillar baklänges alltså...

• Flamora

Ja, visst blev min syster jättefin i i den silvriga klänningen.
    Hon gick från absolut inte över knäna till hellång klänning!

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-06 23:24:06 följande:

flamora: jätte fina ringasr och vilken snygg klänning! den har ajg helt missat, jag ääälskar öppen rygg! jätteläckert!!Englali: hur går det med Andreas övertalning då? blir det någon baby snart?Anja: men shit!! haha ja men det är rätt! har man en helg som är fri när man annars går på pulver hade jag nog gjort likandant hihi
  • Snitte- 5/7-2008

Godmorgon tjejer!

Anja: nu håller vi tummarna att du får det där jobbet då

Piumpkin: klart du ska söka annat, heja heja heja!

flamora: haha så det kan ändra sig... den var jätte läcker!!

Englali: jag missade också bilden på dig i klänningen.,,, vill se

Nu ska jag kila iväg till stallet.. och sen håller vi ALLA tummarna och tårna för att klänningarna kommer idag

• Englali

God morgon tjejer!

Åh underbara ljuvliga lediga dag!!

Nu ligger bilderna ute en stund iaf. Var snabba, för de åker snart bort. Och försöka bortse från bleka, hemska ofixade jag Plus att jag har ingen underkjol på korten och den är nålad i ryggen för att den är så stor, därför ser den så knölig ut på bilderna bakifrån.

Anja: Hm... skumt det där med weddingannouncer. Det får jag kika närmare på!

• Anja 19 juli 2008

Men Englaliiiiii

jag vill se dig i klänningen

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.