• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

jag har inte kört cb fre-sön pga alla kalasen... vi har ju haft tre födelsedagskalas denna helgen, haha...

Så jag sa att denna helg var HELT FRI... och gissa om jag levt upp till det. OJOJOJOJOJ...

• Pumpkin

Inte för att vara negativ, men tror du inte det kommer bli ännu jobbigare med CB nu? Hungern lär ju bli ännu grymmare tänker jag, för i alla fall jag blir hungrigare när jag börjar äta mindre än vad jag gjort så att säga.

• Anja 19 juli 2008

Japp, säkerligen men det var det värt, haha...

• Pumpkin

Ja så kan man ju se det.

Hoppas du håller ut den här gången, är imponerad av alla människor som ens börjar

• Fröken Planera

Jag håller tummarna för dig , Anja. Jag hade aldrig fixat att återgå till en sträng diet efeter en sån helg, Men å andra sidan så är du väldigt fokuserad på bröllopet, så det hjälper dig säkert!"!!

• Flamora

En snabb titt innan det är läggdags. Har lagt in bild på mina ringar nu, för den som frågade efter det.

Låter som om du har haft en god helg, Anja! :D

• Pumpkin

Jättefina ringar Flamora!

Nu ska jag hoppa i säng. Sov gott allihop!

• Fröken Planera

Snygga ringar Flamora!!
    Vad jag längtar tills jag får min..=)

• Englali

Hej!

Flamora: Jättefina ringar, den med stenar påminner ju om den ena som jag ska ha.

Snitte: Vilket pyssel med placeringskorten. Vi har inte helt bestämt oss ännu hur vi ska göra... men vi har vissa ideér. Tror det kommer bli antingen i en kombination med servettring eller så blir det ihop med de små askarna som varje gäst får vid sin plats. Vi får se... Härligt att ni hade det så trevligt igår!

Anja: 3 portioner!! My good... hur orkar du det?? Låter som du haft en härlig ätar helg. Ta du ostarna också så de inte ropar på dig i morgon

Jag har varit o pussat på baby Texas i em. Gud så ljuvlig! För o inte tala om hans syster på 17 månader... hon lindade min A kring sitt lillfinger kan man lugnt säga. Hahaha, han föll totalt för detta lilla charmtroll. Så ikväll har det varit mkt bebisprat här hemma. A håller på med operation övertalning till bebis snarast möjligt

• Snitte- 5/7-2008

flamora: jätte fina ringasr och vilken snygg klänning! den har ajg helt missat, jag ääälskar öppen rygg! jätteläckert!!

Englali: hur går det med Andreas övertalning då? blir det någon baby snart?

Anja: men shit!! haha ja men det är rätt! har man en helg som är fri när man annars går på pulver hade jag nog gjort likandant hihi

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.