• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin
    Anja: Precis Och kommer man in på det första så försvinner ju det andra. Så vi får se. Nu har jag en stund till på mig att fundera på vad jag vill och när
  • Fröken Planera

Hej Tjejer! Oj vad ni har varit produktiva med att skriva idag..=) Eftersom jag är ny på den här tråden så har jag läst lite om vad ni skrivit. Jag måste erkänna att jag inte haft en tanke på Bröllopsparfym.. Shit, vad mycket det är man ska tänka på.. Undrar vad jag mer glömt?! Anja, du har verkligen full koll. Jag får kika in på din sida ibland, för att hålla mig uppdaterad. haha

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-31 18:40:38 följande:

Härligt... räcker ju NÄSTAN i två dagar Kör du ren kur eller kombinerad??
    Ren kur i 1,5 veckor minst...
  • Anettan73

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-31 18:53:59 följande:

Parfymer: Min absoluta favorit är Hugo Boss Deep Red. Flowers by Kenzo är en annan favorit.
    Deep red luktar sååå gott. Den har jag med... Men en favvo är faktiskt Envy av Gucci mmmm min favvo så att jag blir helt salig..
    Sen gillar jag Light blue från D&G...

Jag ska med ge mig ut sen och leta efter en parfym som jag ska ha på bröllopet...
  • Fröken Planera

Snygg klänning Nienna! Vad skönt för dig att den passade.. Undrar hur det känns..Hahaha

Nienna skrev 2008-03-31 19:18:50 följande:
    Nu finns bilderna på bloggen: brollopsplanering.blogspot.com
  • Anja 19 juli 2008

nienna... wowsnyggt!!!

Kan tänka mig att det blir ÄNNU snyggare m underkjolen sen

• AnneiLund

Hej tjejer

I dag har jag ringt ner till Malaysia....långt ute till havs, till en liten ö vid namn Perhentian Island...dit vi ska bla vara under vår bröllopsresa....
    Kändes skithäftigt...man riktigt hörde hur långt bort det var...det nästan knastrade i luren. Fick prata med ägaren, en ur trevlig man:

- Mamas Place, Aziz
    - Yes hello, my name is Anne, I am calling from Sweden.
    Can I make a reservation....osv
    Och efter en liten stund säger Aziz, ägaren till Mamas PLace....på bruten svenska..
    -Hår mar dy? (så lät det när han sa det)
    Underbart...här ringer man ner till en liten ö som inte ens har en enda väg på ön och så kan gubben prata lite svenska. Det säger nog en del om hans gäster....SVENSKAR...

Ha ha ha
    Underbart
    Nåja....nu är det bokat!!! Den biten iallfall....sen har vi 20 dagar till som inte är så planerade...tar det lite som det kommer kanske...
    Fasen vad jag babblar....
    Är lite ensam här hemma...det suger
    Anders är i Stockholm och jag har precis ätit en stor skål glass...röv också!!
    Men annars är det bra!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.