• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • lillamaa

oj vad kul med nya i tråden!

här går det lite segt. min symaskin är knäpp så jag kan inte pyssla med rispåsarna som jag tänkt.

• LillaEllan

Vad kul, jaa här hänger jag med

hur e det med er har ni börjat planera?
    jag har alla planer klart typ

• LillaEllan

lillamaa: hänger inte vi i samma tråg på familije liv?typ nån gå ner i vikt tråd för et tag sen?

• lillamaa

jag sitter och gör upp en plan för vad jag ska köpa varje månad fram till feb 2010! alltås dett aär saker jag ska köpa med mina vanliga pengar, inte bröllopspengarna

• LillaEllan

jag har också tänkt så typ hittar jag ett par skor jag vill ha ska jag köpa dom och kankse göra små flaskor me såpbubblor ist för ris

har du nåt tips på vad mer man kan köpa /göra?

• sanber
    LillaEllan skrev 2008-01-21 13:38:57 följande:
    jag har också tänkt så typ hittar jag ett par skor jag vill ha ska jag köpa dom och kankse göra små flaskor me såpbubblor ist för rishar du nåt tips på vad mer man kan köpa /göra?
    Ä bara försiktig så det ine blir fläckar på klänningen!
  • LillaEllan

jaa juste dte har jag inte tänkt på !!!!!!!!!*tänker om* fläcker på klänningen är inte acceptabelt
    tänkte så man slapp allt skit ris i i håret inför foton och restan av kvällen

• kultis

Tack för välkomnandet!!

Här går det lite trögt med planeringen. Eller massa ideer har man men bara i huvudet, borde väl skriva ner de så fort de dyker upp. Finns ju risk att man glömmer...

Sak alla ha en traditionellt bröllop?
    Vi ska gifta oss borgeligt och ha festen hemma hos oss efteråt.
    Vi flyttar till vår splitterny lägenhet om drygt ett år och vill gärna ha festen där. Det är delvis därför vi ska ha bröllopet först 2010.

• mysifer

vårt bröllop kommer inte vara traditionellt nånstans
    gifter oss borgerligt med medeltida tema som saga. kommer att ha festen på restaurang och bjuda på medeltidsmeny, antagligen lila tårta och ha drakar, prinsessor och riddare som pryder bordet =)
    min klänning kommer att vara ljuslila med silverdetaljer och mannen kommer att ha frock coat i "piratmodell" i grönt.
    har beställt pannsmycke av kirsto som nu är klart och kommer levereras snart
    helt ljuvligt blev det.

• lillamaa

lillaellan: det finns sopbubblor som inte lämnar fläckar. speciellt för bröllop. vet inte vart det finns att köpa om kolla runt här på BT

Svar på tråden fler 2010?