Humlanekerö skrev 2008-01-15 20:27:36 följande:
Nja,han har väl i stort sett alltid haft de här turnarna,han har ju pluggat tre år oxå o då var han mest hemma..Men efter det har det vart allt mellan 5 v och 5 månader!!Då höll jag på att få spader kan jag lova,fy f*n!!Nu de senaste tre åren har det vart 10v off och 10v on..men som sagt..bättre tider väntas o förmodligen 6v-turnar efter sommaren(10-veckors är redan inplanerat för att passa bröllopet och resan..så..det får vänta lite)!Håll modet uppe..och en klen tröst är just att man inte är ensam om det..här sitter en till som väntar i ovisshet!
shiiiit, FEM MÅNADER? gud, jag är riktigt imponerad över hur du klarade av det! hur länge hade ni det så? hade ni barn också då?
jaa, då är det klart att tio veckor är ju bättre, och om det går ner till sex veckor så är det ju underbart! när har ni bröllop då? och vart ska ni på bröllopsresa?
precis..är man flera så känns det alltid bättre =) men visst, som idag pratade jag med en annan polare, vars pojkvän har ett sju-fyra jobb på fabrik, och hennes reaktion var att: "shiii,t det hade jag ALDRIG gått med på!" men ursäkta, vad har man egentligen att välja på? Enligt henne hade pojkvännen fått välja mellan henne och jobbet. Jag förstår inte hur hon tänker, för jag vet ju själv hurdan min m2b blev när han jobbade i land i somras, och det var INTE kul.