Blondinbella skrev 2008-01-11 21:20:24 följande:
Humlanekerö:Jo, det gör dom säkert! Haha, skulle inte förvåna mig, dom vet nog allt om dom flesta inom den världen som du säger =)Förstår det, men jag har faktiskt hört ryktas någonting om bredband nu dom senaste två resorna, så skulle vara underbart om dom rykterna stämde..men än har det inte visat sig. Men man får se =)Usch ja, jag känner det hela tiden..tänker hela tiden att jag måste veta hur mycket klockan är och blablabla. Okay, vad härligt med barn! Nej, vi har inga än, jag ska plugga färdigt först, och han ska läsa vidare till sjöingengör så fort jag är klar med min utbildning (våren 2009) och sedan vill vi båda två gärna gifta oss innan också, så det blir nog inte barn än på ett par år. Men det är inte utan att man längtar lite =)
Hoppas för er skull att de installerar bredband,det är så mkt smidigare!För alla..
Är han matros/maskinist nu på ACL eller?Ska han läsa i Gbg då?Spännade..Ni båda ska plugga..vad ska 'du bli'?*ursäkta alla frågor*!Jo barn förgyller verkligen tillvaron,men det är skönt när de sover oxå

!Man är ju aldrig ensam eller uttråkad iaf