Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

    ny tråd för budget runt 15-20 000:-

    Ansluter mig hit trots att jag e alldeles för optimistisk angående vår budget

  • fitforfight

    Blondie77 : var hittar man en vigselring för 1600 kr ??

    Jag vill verkligen ha den tunnanste och billigaste ringen för jag använder inte ringar och kommer förmodligen inte ha på mig min Den billigaste jag har hittat är 2995kr ;-(

    Skriver ni ner allt ni köper? Jag har ingen koll!

    men :

    Klänning och underkjol 1500:-
    skor 180:-
    Tiara ,smycken och väska 250:-
    Underkläder 150:-
    Mannens kläder och skor 1900 :-
    Lokal - gratis
    Transport för oss - gratis
    Fotograf 1000:-
    Bukett - gör själv 400:-
    Midsommarbuffe 2000 :-
    Tårta gör själv 400:-
    Busstransport för gäster 3000 :-
    Dricka 6000 :-

    sen har jag köpt en massa smått och gott till dukningen som jag inte har någon som helst koll på

  • fitforfight

    Dom hade rosa barnskjortor på Cubus nu.

    The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:22:46 följande:


    Nufsan skrev 2008-02-29 10:19:13 följande:
    Såg precis det här:www.uppkladd.se/Om det inte blir i ivory, så ska jag övertala min m2b till detta. Jättesnyggt tycker jag! Åsså får smågrabbarna ha rosa skjorta.
  • fitforfight

    den va jättesöt! den på cubus har lång arm och e ganska mycket rosa vi har rosa som tema ,men jag kan inte bestämma mig för vad lillgrabben ska ha. han är bara 1,5 år då så jag vill inte att han ska ha nåt som är obekvämt.
    The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:45:15 följande:


    fitforfight skrev 2008-02-29 10:36:53 följande:
    Tack för tipset! Ska kolla dem innan jag beställer från Ellos. Gillar annars deras Théo Pauline-kollektion jättemycket:www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
  • fitforfight

    i vilket material vill du ha?


    Blondie77 skrev 2008-02-29 11:24:16 följande:
    Någon som har nått tips på vart man kan få tag på ett vitt lite "sexigare" nattlinne? och då menar jag inte porrigt utan mer "vackert" :) jag har eltat i alla butiker jag kan komma på och alla postordetkataloger men gått bet :(
  • fitforfight

    Denna e en favorit

    www.rocktheboat.se/index.php/EM4864-Chemise.html


    Blondie77 skrev 2008-02-29 11:24:16 följande:
    Någon som har nått tips på vart man kan få tag på ett vitt lite "sexigare" nattlinne? och då menar jag inte porrigt utan mer "vackert" :) jag har eltat i alla butiker jag kan komma på och alla postordetkataloger men gått bet :(
  • fitforfight

    Det tycker jag du ska göra eller ett nattlinne där det e hål för brösten

    Slänger in dom länkarna jag har

    www.kleio.se/

    high-heels.se/

    www.rocktheboat.se/

    www.korsetten.se/index.php

    www.helenasunderklader.se/

    www.ingelita.se

    www.sexy.se

    www.eliteladies.se/
    The Bumblebee skrev 2008-02-29 11:55:11 följande:


    fitforfight:Vicka schyssta kläder det fanns där! *asg* Kanske ska man köpa sig en genomskinlig bodystocking till bröllopsnatten istället
  • fitforfight

    Jag har oxå köpt spetstygen och ska ha lakan under på bordet sen blir det något rosa presentpapper som löpare. Sen ska jag ha runda plattor av plexiglar och där på ska det står ett martinuglas med en ros och lite brudslöja och åhlens ljus som är fördiga i små glas.


    johansdotter skrev 2008-02-29 12:20:33 följande:
    Jag har ett litet budget tips =)Såg på bröllopsbonanza om hur man enkelt kan klä stolarna med lakan.Var sen på ikea och hittade oblekta lakan för 9kr!Antingen kan man juh bleka dom...eller ha dom oblekta...Jag ska ha dom oblekta och har sedan köpt deras "spetstyg" för 7kr metern och kommer ha den vita spetsen över lakanen som dukar. =) Samt klä stolarna med lakan. Snygg helhet!Sen kan man enkelt sälja lakanen efter för en 10kr st och har då inte förlorat mycket =)
  • fitforfight

    Jag hade tänkt att ha den i taket oxå med utgång i från mitten och sen ut mot väggarna ,men nu känns det som lite overkill. Blir nog att jag har det som gardiner.


    Karga81 skrev 2008-02-29 12:36:40 följande:
    hihi, tänkte oxå köpa spetstyget, men anv det till att dekorera lokalen, tänkte fästa den i hörnen och vira tygen runt lampan i mitten, ger lokalen en piff :)
  • fitforfight

    I vår lokal finns det ingen lampa i mitten ;-( och jag tror inte dom blir så glada om man börjar häfta överallt. Hus ska du fästa det? till gardinerna tänkte jag bara hänga dom över gardinstången.


    Karga81 skrev 2008-02-29 13:10:34 följande:
    Det är samma idé fr hörnet tvist runt lampan och fäst upp mot motsatt hörn.Så slitter man sy ngt, gardiner tänker jag inte sy till ngn annans lokal, men funderar på vad man kan ha tyget till sen? hum, sommarstugan kanske?
  • fitforfight

    dina lakan? är det något som finns i deras sortimen alltid?


    johansdotter skrev 2008-02-29 12:20:33 följande:
    Jag har ett litet budget tips =)Såg på bröllopsbonanza om hur man enkelt kan klä stolarna med lakan.Var sen på ikea och hittade oblekta lakan för 9kr!Antingen kan man juh bleka dom...eller ha dom oblekta...Jag ska ha dom oblekta och har sedan köpt deras "spetstyg" för 7kr metern och kommer ha den vita spetsen över lakanen som dukar. =) Samt klä stolarna med lakan. Snygg helhet!Sen kan man enkelt sälja lakanen efter för en 10kr st och har då inte förlorat mycket =)
  • fitforfight

    Åhh Vad kul! Myrorna e bra,var själv butikschef där tills i måndags (Sa upp mig för att jag har flyttat till en annan stad.)


    helene306 skrev 2008-02-29 17:17:24 följande:
    Lägger denna tråd till favoriterna Idag har jag spontant och impulsivt köpt skor och klänning på Myrornas för 500 spänn! Klänningen måste läggas in och ska ändras lite i ryggen så + ca 1000:- till. Känner att det helt plöstligt blev allvar med i leken, hittills har vi bara spånat, pratat, bollat ideér och tankar. Nu måste vi ju sätta fart
  • fitforfight

    Hur bred är den ?


    johansdotter skrev 2008-03-01 11:14:14 följande:
    Fiberduk.Köpte på 30m rulle 99:-
  • fitforfight

    Jag körde skrämseltaktik på min mamma igår
    jag sa att jag måste köpa pappersdukar till bröllopet och då fick hon spel (hon hatar pappersdukar)
    Hon sa att jag måste köpa dukar eller lakan att ha på bordet. Jag sa att jag inte har råd med det så det får bli papper . Då säger hon att hon betalar bara hon slipper äta på pappersduk

    Ha,ha! hon gick rätt i fällan

  • fitforfight

    Lite drar det i smilbanden har dock sagt upp mig nu ,men det är ju jättebra om man hittar klänning där för då kommer man billigt undan och hjälper samtigt andra männinskor. Har själv varit och handlat lite rosa prylar på Myrorna till bröllopet. Fast här i halmstad finns inte så mycket saker. Bättre var det i "min" butik i Malmö.


    Bellanote skrev 2008-03-04 11:07:11 följande:
    Fff det är stilen man ska köra.. ska se om den går att dra på min mor. helen schysst att hitta klänningen på myrornas, erkänn nu fff att du vart lite till dig när hon nämnde myrorna?
  • fitforfight

    Idag har jag varit på Gekås ! köpte martiniglas som va 30 cm häga som jag ska ha en enkel ros i och sen köpte jag "fake" orkide så jag oxå kan ha det så fint med flytljus.

    Sen köpte jag en massa annat skit ,men inte till bröllopet

  • fitforfight

    Hello Girls!

    madminerals.org/ Här har jag beställt mineralsminnk, underbara färger. Dom har även prover som man kan välja om man vill ha påse eller burk.

    Sen till er som ska ha chokladfontän. VÅTSERVETTER!!
    Lägg fram våtservetter till gästerna. Vi hade det på nyår .
    Jag hade choklad i hela ansiktet ,på min klänning och på bröstet

    Sen när man kollar på fotona så ser man att alla har choklad på sig nånstans

    Inte så kul om någon kommer och ska kramas med en massa choklad på sig.

  • fitforfight

    men oj vad tråkigt! Sen såg jag ju att det inte va denna tråden det pratades om chokladfontän


    Troll1 skrev 2008-04-01 08:53:38 följande:
    Det har tydligen hänt ngt allvarligt där, se sidan...
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-