• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • mammacatta

Snart kommer mormor. Tjoho. Va kul. Verkligen.

Hon ska ta med sin mina barn hem till sig. Efter en hård förhandling där jag fått heta både det ena och det andra har hon alltså pressat mig till att låta mina barn sova hos henne en natt. Iofs planerat så men så var det inte ett tag.

Återkommer.

• mammacatta

Nu har de åkt.

Hursomhelst var orgianlplanen ett barn ena dagen, det andra andra dagen. Över natten båda två.
    Sen kom hon först med: bara nr1 och lääänge (för tvåan äääär ju så springig). Då sa jag blankt nej, hon GÖR INTE skillnad på mina barn! Då kom idiotplanen: båda tills på fredag. Är hon inte rädd om livet?
    Näjmkålling å okväde utböts, blanka nej delades ut. Sen kom vi tillbaka till båda över natten. Där är vi nu.
    De kommer till dagis imorrn före lunch. (mitt argument är att lilla behöver två timmars sömn, det skulle han INTE få av henne!)
    Jag pallar inte det här! Att det ska bli utpressning och fula ord för att hon ska acceptera att jag inte vill vara utan mina barn för länge!

Jag har INTE skaffat barn för hennes skull, det är för VÅR skull (min å P) å jag är inte sån som utnyttjar en barnvakt hela tiden!

*saknar dem redan*

• mammacatta

Är så himla avis på janos för hennes fina relation till sin familj!

Går det att sälja dårar på blocket?

• Fru Hilde

Japp bara annonsera ut du

Det finns ju fler som försökt det tricket. Vet dock inte om de lyckades speciellt bra...

för övrigt är jag avis ihop med dig MC för Jag har det inte heller som Janos

I morgon ska maken åka till mellanlångtbortistan till på söndag. Jag saknar honom redan.

• Fru Hilde

Aha APG mina hopplösa fall finns kvar. både till glädje och förtrytelse... mest det senare.

• äntligen på väg

Verkar ju funka idag med!

• janos

Janos är så glad att det fungerar så bra med både hennes egen och makens familj. Trist att ni andra inte får ha det så!

Svar på tråden Äntligen fredag del 12