• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • janos

Hej allihopa!
    Nu är vi tillbaka i civilisationen igen. Påsken har varit bra/som vanligt! Idag ska jag och Elias till bvc för hans 7-mån kontroll (en veckan tidigt). Våran bvc-tant slutar, så hon ville hinna med den innan dess.

Hoppas att ni mår bra allihopa!

..........P.S grattis Gable till 600!!

• Gable

Ja nånting hände när man fyllde 30 plus nånting... Komplexen bara *poff* borta!

Jag håller med Apg, jag skiter i om folk tycker att jag är fet och ful, eller bara ful, eller bara fet. De är inte så jädra snygga själva heller! Häpp!! Vill dom glo, så glo på. Jag orkar banne mig inte bry mig.

Appropå bry sig. Fru Gable fick ett tokryck idag. Nu är det slut med mammatrosor, sunkig bh och urtvättade, nerfläckade kläder! This mama is going to be fräsch. Så fräsch som hon kan bli. Nedfläckad räknar jag att vara även fortsättningsvis, men tröjorna är numera nyinköpta och även underkläderna. Det bidde myyyycket rååååsa! Husbandet blev nog chock-glad. Vänta bara, snart börjar jag plocka i sminkväskan också!!

• Gable

Men har ni sett programmet "Morgonsoffan"?! Helt underbart!!! hur kan jag ha missat det??? Garvar som bara den! Ni måste se det!

• Gable

Och tack förresten för er input i släktproblemet. Jo ni har rätt... Men jag vete f-n om jag pallar med det... PUSS på er i alla fall! Jag är glad att jag har er att spy lite galla för, annars hade jag inte kunnat hålla god min.

• anne på grönkulla

Haha, nej det är rätt skönt med lite vuxenpoäng så - man sorterar mer i vad man hetsar upp sig över!

heja Gable! Jag köpte också nya underkläder idag. Passade på här i 08 där jag förstår storlekarna!

• Fru Hilde

Oh Gable jag är lite avis... jag vill ju också ha upphottade underkläder Har varit för snål för att byta och så tog det lång tid innan jag visste storleken på behagen. De har ju en tendens till att byta skepnad Jag väntade och väntade på att de skulle poffa som en gammal ballong, men det hände faktiskt inte. De har bytt nivå visserligen, hänger lite längre ner... men inte så farligt som jag trodde det skulle bli och definitivt INTE så platta som jag hade hört att de tydligen "ALLTID" blir Nu fattas bara lite snyggare fodral *suck* Vill ha ju!

• anne på grönkulla

om det tröstar dig så hade jag krångel med storlekar idag också, även om jag trodde jag hade koll! Men jag provade 2 behåar i samma storlek bl a - den ena satt som gjuten o den andra kunde jag inte ha alls????!!!!

• Gable

Jag förstår vad du menar. Husbandet kommenterade det häromdagen faktiskt, att de var betydligt större nu än innan. Jag tycker de är mer hängande än större, men jag ser väl dom från en annan vinkel

• Gable

Det kan skilja mellan olika märken! Tänk att vi båda var ute på stan idag! Vi kanske hade kunnat ta en fika tillsammans?! Synd att jag inte tänkte så långt.

Fast om det är någon tröst tänker jag inte speciellt långt nu för tiden.

Svar på tråden Äntligen fredag del 12