• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • Gable

Drog barnvagnen hela Drottninggatan fram och tillbaka, hade gett mig den på att avkomman skulle somna. Först vid Gamla Stan somnade hon. Sen sov hon genom Gamla Stan och till Åhlens, då vaknade hon.

Hon vill verkligen inte sova på dagen, hon är nog rädd att hon ska missa nåt intressant.

• Gable

Hade tänkt mig en liten tur till NK, men det blev aldrig av. Gick jag in på en butik så vaknade hon till och ville inte somna om.

• Gable

Det var synd, men vi kanske kan ta det nästa gång du är hemma?

• anne på grönkulla

Absolut, men det lär inte bli förrän i sommar, vad jag vet än iallafall.

Men lite vemodigt är det att åka om drygt ett dygn igen - börjar undra vad jag ska så långt bort från familj o vänner för...

• janos

Tpiskt! Jag missade er med någon minut igår. Vi har tydligen inte samma tider längre. Här gäller det att gå och lägga sig i tid, då Elias gärna vaknar 5-10 ggr/natt. I natt slog han rekord (känns det som) och vaknade säkert 15-20 ggr.

Han har även kommit på att det är kul att vakna kl 6-7.30 och då är det ju bara att hänga med.

• janos

inte är det synd om mig! Jag får vara hemma ledig från jobbet och vara tillsammans med världens goaste och gladaste elias om dagarna och följa hans framsteg och äventyr.

Kan det bli bättre?!?

Svar på tråden Äntligen fredag del 12