• Jenniecarlsson

Fynd!

Åh vilket fynd vi gjorde idag! Köpte 60 jättefina champangeglas på IKEA för 60 spänn! Vi kommer att använda dem som placeringskort (skriva gästernas namn på dem) och sen får varje gäst ta med sig sitt glas hem (om de vill). Åh vilket superfynd verkligen!=)

• Svar på tråden Fynd!
  • Jenniecarlsson

Ja det är klart. Jag fick lite kommentarer när jag gick runt med min vagn med 60 glas i=).

• bridesilly

fick inte jag för jag gömde dom under andra saker så att min karl kunde komma och fylla på och gå till olika kassor och betala hahahahaha Men men vad gör man inte för att få lite billigare saker till bröllopet Dessa glas är endast tänkt att fungera som välkomstdrink sen har lokalen glas som vi har vid middagen

• Jenniecarlsson

Vi hade tänkt använda dem till bordsplacering, typ skriva varje gästs namn på glaset sedan får de ta med sig sitt glas hem (om de nu vill). Det som var bra är att glasen inte känns "billiga" utan de är ju rätt tunga och ser inte ut som "vanliga" champangeglas.. Verkligen ett superfynd! Tack IKEA=)

• Jen82

Det gjorde jag oxå :) 60st med.
    Vi var fem personer så tolv till varje!!
    Men jag betalade allt.

• Synthetic

Haha vi köpte 120 blev några vändor.. vi ska oxå skriva namnen på dom Blir så fint och gör inget om man skriver fel för behöver inte alla då

• Synthetic

Jennie.. vad tänkte du använda att skriva på med? Tänkte gåt ill panduro i morgon och kolla vad de har för material

• bridesilly

Kikade på dom nu och något glas har någon liten repa här och där men det är knappt det syns. Jag är så nöjd med dagens shopping IKEA är bra

• Jenniecarlsson

Vi har en kompis som är superduktig på att måla på porslin och glas, så vi tänkte fråga om hon har lust. Annars vet jag faktiskt inte, men Panduro borde ha sånt. Om hon nu inte kan eller har lust så lär det bli ett besök för oss där med=). Tipsa gärna om du hittar något bra där!

• Waersta

Nu har jag också handlat glas!! 60st!

• Jen82

Vi är mkt nöjda med våra glas!!
    Pappa fyller 50år 2009 och då kan vi ju använda dessa glas med!

Svar på tråden Fynd!