• Jenniecarlsson

Fynd!

Åh vilket fynd vi gjorde idag! Köpte 60 jättefina champangeglas på IKEA för 60 spänn! Vi kommer att använda dem som placeringskort (skriva gästernas namn på dem) och sen får varje gäst ta med sig sitt glas hem (om de vill). Åh vilket superfynd verkligen!=)

• Svar på tråden Fynd!
  • Mi och Nez

Haha, det gjorde vi också. Eller 86 st. Problemet var ju bara deras regel med max 12st/kund. Så vi ringde in några vänner... (orkade inte springa själva hur många gånger som helst fram och tillbaka) *ler*

Underbara IKEA!

• Jenniecarlsson

Va? Bara 12? På IKEA vid Kungens kurva var det max 40 per kund så vi behövde bara gå 1 gång=).

• Waersta

Vaaa!! Är det på alla Ikea? Kanske man kan köpa begagnade sen..

• Jenniecarlsson

Glasen är verkligen fina, de ser inte alls "billiga" ut. Tror att IKEA har det fram t.o.m. söndag ( eller så långt lagret räcker). Åk dit och kolla=)

• Waersta

jag var ju där i torsdags.. så inget då..

• lillfraggel1

i torsdags kostade de 6kr st men i i går fredags kostade de 1kr jag köpte också 60st trots att man bara fick köpa 12.

• bridesilly

Nu har jag rusat in på ikea och snott åt mig de sista 60 glasen. hehe. men man fick ju bara köpa 12 så vi fick springa fram och tillbaka ett par gånger men det var det värt

• Jenniecarlsson

Men va konstigt att ni bara fick köpa 12! På IKEA vid kungens kurva var det max 40 st per kund. Men det är klart, de kanske hade hur många glas som helst oxå... men ändå lite orättvist.

• bridesilly

javisst är det orättvist fast det klart dom räknar kanske att man ska ha glasen till nyår och inte till bröllop

Svar på tråden Fynd!