Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Åh just det stay ups måste jag inköpa..jag ska ha världens fulaste bodyshaper, en hel body som håll in och ihop...jag är i det tjockare laget så det behövs nåt som håller in, bodyn är faktiskt ganska ok, ljust cremefärgad och med ganska mycket spetsdetaljer men stay ups behövs, får nog bli hudfärgade tror jag, klänningen min är ju biege...jo så får det bli...
Jaja innan dess så skall jag imorron åka med jobbet till ett spa hotell i Jämtland, så det är upp tidigt imorron för avfärd sen hem igen på onsdag antar man kommer vara ganska mör, hatar att åka bil nämligen...och jag skall inte köra så jag har bullat upp med tidningar och en bok och ipoden är laddad och ett frågespel (skall testa intelligensen hos mina kollegor som jag delar bil med)
Idag dock köpte vi en mörk biege skjorta och en röd slips till gubben min och första dagen D nästa lördag..
Han kommer ha svarta byxor biege skjorta, röd slips och biege nappa kavaj..
Jag kommer ha svart kjol och en omlott blus med svart botten och röda blommor på och i handen en stor röd ros med gröna blad runt (bladen ser ut som näckrosblad)
Nehe måste packa lite och sen skall vi åke och titta på hockey match..
Trevlig helg!
Ja om en vecka står jag piffad och klar att säga JA till min älskling