Inlägg från: Nataluskan |Visa alla inlägg
  • Nataluskan

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Åh GOD FORTSÄTTNING!!
    Så nu har det lugnat sig hos oss, i fredags kom svärmor, på lördagen kom sambons dotter, sen har det gått i ett kör tills imorse då vi skjutsade svärmor till bussen..så har vi resten av helgen för oss själva idag har vi tänkt gå på bio och imorron på rean en sväng.
    På torsdag jobbar gubben min och jag skall gå och fylla i mina gelnaglar och på eftm till sömmerskan för att starta med min klänning, på fredag har jag blivit bjuden på sömmerskans invigning av sin ateljé så antagligen blir det en sväng till stockholm då igen..

• Nataluskan

L2K: Tror du de andra tjejerna hittar oss?

Passar på att *puffa* lite..

Ida var jjag hos sömmerskan för att kolla måtten och jag antar att hon börjar sy ny, hihi kul kul...
    Mamma var med och beställde en topp och kjol tll sin nyinköpta dräkt jacka som hon skall ha på bröllopet..

Vi måste sätta fart med programmet, ja och div annat...känner mig något förslappad efter julhelgen

• Nataluskan

Aprillbröllop: Varför skulle man kasta paj här ?

• Nataluskan

Halloj, för oss tog det bara en vecka- 10 dagar innan den kom tillbaka, så det går fort

• Nataluskan

Birella:
    Ja det har de säkert, det är bara till å vänta!

Kommer säkert nu i mellandagarna.

• Nataluskan

Ja nu är det sista dygnet kvar av år 2007!
    Och vilket år som väntar...jag längtar!!

Gott slut och Gott nytt!

Vi skall fira in det nya året på Skansen- Stockholm imorron och lyssna till Jan Malmsjö läsa "Ring klocka, ring"

• Nataluskan

L2K: Jo det var lite mäktigt att vara på plats och höra "Ring klocka, ring" !!
    Coolt att det var sista året som ogift jag som tjuvstartarar genom att faktiskt bli gift redan om precis en månad.
    Snarare skriver vi på papper i en borgerlig vigsel.....
    Men ändå jag kommer ju heta mitt nya efternamn redan då

• Nataluskan

L2K: Vi har förbetsällt all mat på restaurangen som vi skall ha festen på

Vad man läst mycket tidigare är att om man kan skall man försöka delegera bort detta till vänner el familj att hjälpa till med mat annars får man för mycket själva.
    Har ni nån butik i närheten som kör catering?
    Det kanske kan fixa med kallskuret, sallader, potatisgratänger, kycklingspett osv..Då kan man ju gemensamt med dem komma fram till ett tema på maten, italienskt, medelhavs, grekiskt osv...

Lycka till!

• Nataluskan

Halloj brudar..
    Snöar det där ni är?
    Här i Södertälje vräker det bokstavligen ner...bilfärden gick inte fort och det var på liv och död nästan..innan det fick jag skotta fram bilen..men får det sluta har lätt kommit 20-30 cm..

• Nataluskan

Hahaha
    Här vräker det ner ff och först nu när kl är halv elva på dan ser jag första plogbilen utanför fönstret...
    Halt som fasiken är det nog ff för bilarna utanför åker som guttaperkar... jisses vad vi fick snö..stoora flak kommer det nu..
    Kunde jag lägga upp en bild så skulle jag det

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....