Inlägg från: Nataluskan |Visa alla inlägg
  • Nataluskan

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Mrs FellerA. är du nöjd med din klänning känner du dig fin.-)?

Är den helt vit eller hur ser din ut?

• Nataluskan

Jag behöver tips inför helgen..
    Vi skall ha gäster och jag behöver tips på en fördrink...har tänkt använda antingen Bacardi Razz eller Absolut päron...
    Blanda med vad????

• Nataluskan

Miss snart mrsA:Välkommen åter, har undrat lite vart du tagit vägen Jodå rubinringen är i allra högsta grad aktuell fortfarande!
    Den är betald och håller på att tillverkas
    Likaså är gravyren bestämd och beställd!
    Vi hoppas också att den borgerliga blir så lagom bra, det sker den 2 feb kl 13:40 då kan ni tänka på mig i rådhuset i Södertälje, efteråt åker vi hem med våra vittnen och dricka champange och äta lite snittar och ja ta det lite soft innan vi senare skall besöka en fin Italiensk restaurang och äta och drick gott

Så det blev till slut en 3 mm helt slät rödgulds ring från Guldfynd, Tack snälla L2K för ditt erbjudande men nu är det redan fixat!!
    Notan blev 1450.- med försäkring och gravyr
    Åh så bortskämd jag är, kommer väl inte få ett enda smycke från min blivande man på en herrans massa år
    Skrev ett jättelångt inlägg igår eftm men när jag skulle skicka in det så blev jag utkastad hmm trist så jag orkade inte skriva om det..

Tack Troll-P för tipset!

• Nataluskan

Jag har också plan på att lägga mig i solariet några gånger innan stora dagen och också tankar på att fixa en speciell doft.
    Lutar åt CKs IN2U man och kvinna, mmm luktar gott
    nej föresten dessa funderar jag på att köpa som vardagsparfym och så tar vi våra julklappsparfymer som bröllopsparfym och det är HUGO Boss senaste mannens heter XO och kvinnans XX åhh luktar mumms de med

• Nataluskan

Miss (snartmrs)A: Jo det närmar sig med storsteg..till DEN stora dagen är frisör bokad och en enkel bukett med bara en röd stor ros och ett grönt blad. Samt ringen blir klar på fredag eller måndag.
    Det slumpar sig så att vi har konferens med jobbet från söndag-onsdag så jag kommer hem 2 dagar innan jag skall gifta mig
    Men vi är i princip färdiga med allt som har med DEN stora dagen att göra, bokat bord på restaurang för oss och våra vittnen osv...

Vad gäller bordsplacering så har vi det lite svårare eller hur man nu skall ta det eftersom vi får språkförbistringar, eftersom min polska släktingar inte kan engelska så måste de sitta där det finns andra som pratar polska, vi har försökt tänkte lite ettikett, vi skall ha borden som ett T, hönörsbordet är enl ettikett och näst efter närmast oss sitter blivandes bror och mitt emot honom hans sambo, sen har vi blandat så som vi tror att gästerna får det bäst och längst ner tyvärr mina polska släktingar, men det är inte så långt mellan hönörsbord och ner till de polska släktingarna så jag hoppas vi kan prata iallafall...

• Nataluskan

Precis så har vi tänkt att hitta sådana som kan ha intressanta diskutioner och ha trevligt ihop..men man har sin partner snett mitt emot så man känner sig liiite trygg...Vi är nöjda och tror det blir bra så...
    Imorron skall vi sitta påblivandes jobb och hålla på med lite fix och don med gästboken vi skall skriva några rader om varje gäst och sen skall den få skriva en hälsning till oss och till slut skall fotografen ta ett kort på var och en som skall hamna ovan deras hälsning till oss..men så skall vi påbörja våra program också så vi har en del att göra...

Jag har tänkt hålla tal till min min..hur tänker ni ?

Morgongåva till mannen, blir ett passfodral i svart skinn och en resa till antingen St Petersburg (har han tjatat om länge att han vill åka till) eller till Rom.
    Men jag misstänker att han planerar en resa till Rom tillmig för han vet hur gärna jag också vill åka dit....
    Funderar på att växla in svenska pengar till dollar och lägga i passfodralet....

• Nataluskan

Och gillar man lite kryddigare/intensivare dofter så rekommenderar jag

XX- Hugo Boss
    Mania: Armni

Hmm en till var det jag tänkte på..en doft från MEXX jaja det kanske dyker upp i huvudet såsmåningom

• Nataluskan

L2K Var det nåt att ha mässan?

Kom på en anna parfym också som heter Jàdore.MMmm riktig kvällsparfym i mitt tycke..

• Nataluskan

Troll-P 1 mars Mariakyrkan (Helsingborg)
    Brud i Thailand 5 mars Koh Lanta Thailand (bor Trollhättan)
    Neppe 8 mars Munsala kyrka, Finland
    Synthetic 8 Mars Gustav Vasa Kyrka (Stockholm)
    080315 15 mars Bromma kyrka (Stockholm)
    L2K 15 mars Ösmo kyrka (Stockholm)
    Birella 17 mars
    MrsFllerA 20 mars Koh Lanta, Thailand
    Yoyo78 29 mars Sävsjö i Småland (bor i Göteborg)
    Nataluskan 5 april Polen- Gdansk (bor i Södertälje Borgerligvigsel 2 feb)
    Astriden 5 april Stora Holms Säteri Göteborh
    DetOrdnarSig 5 april Fasta paviljongen/Långholmens Folkhögskola, Stockholm)
    Aprill bröllop, 11 april, Teneriffa
    12april 12 april Vreta Kloster, utanför Linköping
    Tirus 12 april Brunnby Kyrka (Höganäs)
    Miss A 19 april Hemligt (Skåne)
    Tooticki 19 april S:ta Birgittas Kapell (Göteborg)
    Brud 080419 19 april Djursholms Slott (Stockholm)
    Mica o Krille 26 april Angarns kyrka. (sthlm)

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....