Inlägg från: AnnaochHenrik |Visa alla inlägg
  • AnnaochHenrik

***080823 del 2***

Hofsan skrev 2008-02-23 15:48:57 följande:
    Jättefint. Det påminner mycket om det jag har köpt(finns i mitt galleri) Ps vilken otroligt fin Birma du har!
    Ja, de påminner mycket om varandra! Ditt var ochså jättefint!
    Min Maiden bugar och tackar för komplimangen, vi tycker också att hon är jättefin
  • AnnaochHenrik

Miss Blue: Din klänning är så himla fin! Blir lika förtjust i den varje gång jag är inne i ditt galleri och kikar... Har ingen aning om vad som kan funka under den dock! Under min hade det säkert funkat med korsett, men jag satsade på en rejäl axelbandslös BH istället... Vad hade du under när du provade?

• AnnaochHenrik
    lyckligjävel skrev 2008-02-25 08:06:10 följande:
    kan inte alla skriva var de ska gifta sig?Vi gifter oss i Brantevik utomhus, hoppas det är varmt och soligt!
    Vi gifter oss i Östersund, i det jättefina Rådhuset. Ungefär 100 gäster, hoppas att alla får plats i Rådhuset! Vi hade tänkt gifta oss utomhus först, men det blev för krångligt, och jag hade varit för rädd för dåligt väder...
  • AnnaochHenrik

Miss Blue: Låter jättehärligt med shopping i Stockholm, hoppas du hittar det du vill ha! Min plånbok skulle inte må så bra av det dock, kanske tur att man inte kommer förbi någon storstad innan bröllopet

• AnnaochHenrik

Vaknade imorse med en skitbra idé i skallen! Har ju köpt en klocka i morgångåva till min m2b, men varit lite sugen på att göra en secret box... Har nog bestämt mig för att göra en sån också, men han får den inte förrän antingen i födelsedagspresent eller i julklapp... Smart va? Då hinner han tjura ett par månader för att han inte fick en secret box, innan han får en
    Vilka bra idéer man kan få när man sover

• AnnaochHenrik
    Hofsan skrev 2008-02-25 13:35:03 följande:
    Jag har hittat underkläder på rea som kostade över 1000 kr och som jag köpte till halva priset! Supernöjd. Bild finnsi galleriet, dock en dålig bild.
    Jättefina underkläder! Bra pris också!
  • AnnaochHenrik

Vi lär nog inte få någon rekation alls när vi skickat ut inbjudningarna, alla vet redan att det blir bröllop, och också var, när och hur i princip

• AnnaochHenrik

nicolina: Fy så trist... Hade de någon aning om när de skulle få in mer?

• AnnaochHenrik

Hofsan: Fasen vad segt! Ärligt talat, det är nästan aldrig de kontrollväger på posten (om det inte är extermt tydligt att det är felfrankerat, då vägs breven alltid), har jobbat där så jag vet. Och är det så oerhört lite som 2 gram ska det väldigt mycket till för att de ska ta extra betalt för dem! Jag hade chansat och slängt dem på lådan! Förstår att du är förbannad, jag hade blivit galen...

Svar på tråden ***080823 del 2***