***080823 del 2***
Min Maiden bugar och tackar för komplimangen, vi tycker också att hon är jättefin

nicolina: Fler morgonpigga?
Smyckena köpte jag på www.festingen.se
Tittade länge på ett set från www.novaparldesign.se men till slut kom jag fram till att det från festingen kändes bäst!
Miss Blue: Din klänning är så himla fin! Blir lika förtjust i den varje gång jag är inne i ditt galleri och kikar... Har ingen aning om vad som kan funka under den dock! Under min hade det säkert funkat med korsett, men jag satsade på en rejäl axelbandslös BH istället... Vad hade du under när du provade?
Miss Blue: Låter jättehärligt med shopping i Stockholm, hoppas du hittar det du vill ha! Min plånbok skulle inte må så bra av det dock, kanske tur att man inte kommer förbi någon storstad innan bröllopet
Vaknade imorse med en skitbra idé i skallen! Har ju köpt en klocka i morgångåva till min m2b, men varit lite sugen på att göra en secret box... Har nog bestämt mig för att göra en sån också, men han får den inte förrän antingen i födelsedagspresent eller i julklapp... Smart va? Då hinner han tjura ett par månader för att han inte fick en secret box, innan han får en
Vilka bra idéer man kan få när man sover
Vi lär nog inte få någon rekation alls när vi skickat ut inbjudningarna, alla vet redan att det blir bröllop, och också var, när och hur i princip
nicolina: Fy så trist... Hade de någon aning om när de skulle få in mer?
Hofsan: Fasen vad segt! Ärligt talat, det är nästan aldrig de kontrollväger på posten (om det inte är extermt tydligt att det är felfrankerat, då vägs breven alltid), har jobbat där så jag vet. Och är det så oerhört lite som 2 gram ska det väldigt mycket till för att de ska ta extra betalt för dem! Jag hade chansat och slängt dem på lådan! Förstår att du är förbannad, jag hade blivit galen...