• c t

Januari februaritråden 08 del 3

Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar

KRAM!

• c t

Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar

KRAM!

• c t

KRAM!

• c t

KRAM!

• c t

Q och Gotland!!

Har haft jätteproblem att komma in på BT så jag hann inte ens önska er lycka till innan bröllopet! Är verkligen jätteledsen för det.

Underbart att läsa om era bröllopsdagar och Q- vilka fantastiska bilder!!

Varma kramar
    C

• c t

Q-
    Allt är klart förrutom att jag inte har bestämt blommorna än.. är hopplös när det gäller det.
    Vi bara toklängtar nu, förra helgen fick T sin svensexa och jag bävar fortfarande för min möhippa som jag vet kommer när jag minst anar det... tror dom plockar mig på en vardag faktiskt.
    Annars så känner jag mig inte ett dugg stressad faktiskt, allt är betalt och klart.

Ni var verkligen jättefina alla 4:a. Hur gick det med din SB? Vad blev reaktionerna?

• c t
    Qozze skrev 2008-02-13 21:26:48 följande:
    c t: Vad skönt! Jag velade om blommorna ända tills sista veckan, fixade ihop nåt kvällen innan vi åkte upp (tis). Inget perfekt men det dög för mig SB blev världens succe!! Han fick öppna dem när vi kommit till stugan där vi skulle fira bröllopsnatten. Han blev helt stum och bara drog efter andan... mer och mer för varje bild Han var gymt imponerad och VÄLDIGT nöjd med sin present. Fast han kunde inte fatta när jag hade tagit bilderna så det fick jag förklara Och nu vill han även se de bilder som jag inte valde. Får se om han ska få det Idag kom fakturan för bröllopsfesten. Vi har faktiskt väntat på den. Det känns som om man vill betala den på en gång som tack för den superba maten och servicen så nu har jag gjort det Enda som är kvara att betala nu är fotografen men den fakturan ska vi få med bilderna. Ett plus med att så många gäster tackade nej är ju att vi till och med har pengar över nu, allt blev ju mycket billigare än beräknat.
    Nej vad underbart att han blev nöjd! Du måste ju verkligen vara glad för att du gjorde bilderna. Skönt att få en liten självförtroende boost

Vi får också faktura från fotografen som vi valt, känns faktiskt rätt skönt att det kommer 1 månad efter.. mycket utgifter nu
  • c t

Instämmer med Akvavit!!

Våra varmaste lyckönskningar!!

• c t

Jättegrattis tjejer!!

Själv har jag blivit hippad i helgen!

GUD vad dom lurade mig, hela släkten och alla vännerna har varit tokinvolverade i den här hippan. Kan också säga att jhag nu kan söka jobb som professionell strippa då jag fick 2 timmars privatlektion med en strippa och en stång. Jag ska aldrig med klaga på dom tjejerna, jösses vad ont i kroppen jag har efter att snurrat runt och hängt uppochner i paljettshorts och stilettklackar.

Ja nu är det bara en vecka kvar för mig

• c t

OK detaljer då

Min kusin mailar i veckan och undrar om vi ska träffas på Bolagret som ligger i Ringen för att sen åka hem till mig och äta middag, kika på Schlagerfestivalen mm
    Men jag kommer på att jag dubbelbokat mig och ska dra med pappa och brorsan till Täby C för att handla slipps osv till bröllopet så jag mailar henne och säger att jag dubbelbokat mig och att vi får ses senare.
    Vad jag inte visste då var ju att dom hade planerat att kidnappa mig i Ringen hehehe
    Så pappa hämtar mig på lördagen, och säger att han bara ska in till stan och hämta en grej på jobbet. Dom hade jätteproblem med att få mig till Skanstull utan att misstänka något. Men då säger jag i bilen att om vi ändå är i stan så kan väl vi åka till Skanstull och yhämta våra vigselringar. Gissa om att pappa och brorsan blev lättade, nu var det ju inga problem med att få dit mig. Så när vi står i korsningen Götgatan/Ringvägen så sliter brorsan ut mig ur bilen och drar in mig på Åhlens. Jag fattade ingenting vad han höll på med men när alla tjejerna hoppade fram så förstod jag ju. Jösses vad chockad jag blev!!
    Sen fick jag på mig en rosa t-shirt med texten "Sista Chansen" och en brudslöja. Blev jättefint sminkad på Make Up Store och fick en massa bra tips och produkter till bröllopet
    Sen bar det va till en Tai Kwon Do klubb på Åsögatan. Jag blev helt livrädd, trodde jag skulle få faightas mot ett gäng grabbar. Istället blir jag inföst i ett rum där det väntar 15 grabbar (ett svensexegäng) och får en uppvisning av den stackars killen som svensexegänget hade släpat dit hahaha. Han dansade i silverkallingar.
    Sen var det min tur, Fick på mig knallblå paljett hotpants och ett orange spetslinne med urringning till magen, Sen fick jag lära mig hur man dansar kring den här stången. FYFAN vad det är jobbigt! Inte nog med att man känner sig jävligt dum, man är osmidig och svag också! Men jg fixade iaf att hänga upp och ner och snurra runt ett par varv. Allt medan tjejerna filmade och drack champagne!
    Sen var det finalen, då fick jag på mig en silverpajett klänning som var lika urringad som kort och ett par silver stillettklackar. Sen fick jag göra alla rörelserna från början.
    Efter det så fick jag åka hem och byta om, sen bar det iväg till en av tjejerna för snittar och champagne. Där hade dom lagt varsin sak i en korg och så fick jag gissa vem som lagt i vad och sen berätta en liten ankedot om varje tjej. JÄTTESKOJ! Vi skrattade gott allihopa.
    Sen satte vi oss i en taxi och åkte till Cliff Barnes för middag, dansade på bordet hela natten. Blev kramad och pussad på av varenda människa där inne som skulle gratta till bröllopet.

Kom hem 3 på morgonen, full, trött, genomsvettig och alldeles euforisk. Det var verkligen så himla lyckat!

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3