Januari februaritråden 08 del 3
Vilka härliga hippor tjejer!!
Vilka härliga hippor tjejer!!
Gud vad fina ni var!!
Har inte heller blivit hippad...än
Jag har hoppat SB, jag känner mig inget fin alls så jag strunatr i att ta bilder. Min m2b får annat i morgongåva
Lycka till Sarah!! Hoppas ni får en underbar dag!
Vilken underbar dag Bzzzz verkligen underbar!
Mysig hippa Pannkaka, sån skulle jag vilja ha
Sitter här med papiljotter i hela håret och laddar inför lysningen ikväll, provsmakat himmelska röran och redam tagit en huvudvärkstablett. Känns sådär....
Hej sötisar!
Har precis börjat leva efter gårdagens lysningsmottagning!
Jösses vad med folk det kom! En helt fantastisk dag och jag fullkomligt strålade i min klänning! Jag kan fortfarande inte förstå hur underbara människor vi har i vårt liv! Jättefina presenter, god champagne och så otroligt bra stämning.
Känns nästan som en bröllopsfest, fast utan själva vigseln.
Jag lovar att lägga in lite bilder på oss sen.
Ja iskyrkan nästa! Jag längtar verkligen.
Och för några(ganska många) av er är det bröllop på lördag!!
Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar
KRAM!
Vårt internet har vari avstängt men jag har tänkt på er alla som gifte sig igår. Hoppas att ni har haft världens underbaraste bröllopsdagar
KRAM!
KRAM!
KRAM!