• c t

Januari februaritråden 08 del 3

Q
    Läste i gamla tråden att du har din SB idag! Lycka till gumman, det kommer gå alldeles strålande!

• c t

Gud vilken kul möhippa! Grattis till snälla vänner! *väntar med fasa på min*

• c t

Akvavit

Det har inte löst sig och efter hur han har betett sig så får han INTE ta med henne. Jag försökte visa mig från min bästa sida men det är faktiskt min och min m2bs dag så jag skiter i om det är rätt eller fel nu

• c t

Jag är ju av åsikten att vigselringen skall sitta längst in och att förlovningsringen "skyddar" vigselringen

• c t

Prova med det ett tag och känns det inte bra så byter du bara

• c t

Aroma, ska ni baka tårtan själva?

• c t

God Jul på er sötisar! Åker bort över julen och kommer nog inte hinna kika in här!

Kram C T

• c t

Hej sötisar! Nyss hemkommen efter en blixtvisit i Tyskland och typ 100 liter champagne rikare Nu finns det till lysningen och halva året iaf (en del av er vet ju att jag fullkomligt älskar champagne)

Jag har också ätit en massa gott före jul men blev dynderförkyld igen och har därmed rasat i vikt igen... blir så less.

Har ni fått fina julklappar? Vi har fått massor med bidrag till inredningen av nya lägenheten vilket var oerhört uppskattat trots lysning och bröllop som närmar sig med stormsteg.
    För en del av er är det ju bara någon vecka kvar! Jag ska försöka vara extra mycket här och komma med så många lugnande råd och styrkekramar som jag bara kan!

Jag är i ett sånt val och kval över att göra en SB- är inte alls nöjd med mitt utseende just nu och jag vill inte lägga pengar på något som jag tror blir bortkastat.
    Q, vad har du tagit för typ av bilder? är det jätte närgånget?? eller är det mer bilder på avstånd?

Svar på tråden Januari februaritråden 08 del 3