Inlägg från: Pumpkin |Visa alla inlägg
  • Pumpkin

    idolfinal ikväll...

    Daniel! Fast han är ju inte med längre

    Då får det bli Marie, helt klart!

  • Pumpkin

    Jag tvivlar ju starkt på att Amanda kan framföra vinnarlåten lika bra som Marie...

  • Pumpkin

    Så sant som det är sagt!


    snöbrud08 skrev 2007-12-07 21:32:16 följande:
    Jag hoppas för bådas skull att Marie vinner. Båda är stjärnor, men låtarna som vinnaren spelar in är ju som gjorda för Marie. Amanda ska inte sjunga såna låtar (som vinnarlåten). Hon kommer ändå att slå.
  • Pumpkin

    Jag tror inte alls att Marie behöver vinsten, men hon är mest passande för den...

  • Pumpkin

    Ajajajaj mina öron - låten är inte gjord för Amanda, det är helt klart.

  • Pumpkin

    Vi ska absolut inte rösta på Marie för att det är synd om henne, för det är det inte. Vi ska rösta på Marie för att hon är bäst av de två helt enkelt.

  • Pumpkin

    Jag tycker att det är superbra att det är två tjejer i final, nu när inte Daniel är med längre. Men personligen klarar jag inte av Amandas stil och röst, enligt mig är det inte bra.


    Gotland08 skrev 2007-12-07 22:07:10 följande:
    Måste man gilla en och inte den andra? Går inte att jämföra dem, de är suveräna båda två på sina egna sätt. Häftigt med en final med två så starka tjejer, tycker jag!
  • Pumpkin

    Fast på rockkvällen var hon ju klockren!


    BarbaBruden skrev 2007-12-07 22:15:42 följande:
    Håller med om att Marie ÄR en fantastisk sångerska! Absolut! Hennes låtar har varit HELT underbara att lyssna på....balladerna då. Men när jag tänker på henne i KISS tröjan och pudelhåret undrar jag om det var ett skämt eller verklighet??
  • Pumpkin

    Japp


    Didaa skrev 2007-12-07 22:19:21 följande:
    Har ni hört Marie sjunga rocklåtar??? hon var fantastisk...
Svar på tråden idolfinal ikväll...