idolfinal ikväll...
Final ikväll, ska ni titta? Vem hejar ni på?
Jag kör på Marie...Vilken röst!
Final ikväll, ska ni titta? Vem hejar ni på?
Jag kör på Marie...Vilken röst!
Amanda har redan karriären redan klar. Marie behöver vinsten så jag röstar på Marie
Jag tror inte alls att Marie behöver vinsten, men hon är mest passande för den...
Röstar på Amanda. Tycker iofs att Kristoffer skulle vunnit, vilken röst.
Håller med Pumpkin! Tror inte heller att Marie behöver vinsten. Båda kommer nog att få en chans till karriär inom musiken vem som än vinner. Marie gjorde däremot vinnarlåten klart bäst. Den var som gjord för henne.
Ajajajaj mina öron - låten är inte gjord för Amanda, det är helt klart.
Blir det MArie kan jag slå vad om att vi kommer plågas av ballad efter ballad. Förvisso vackert men.....
Nog för att Marie sjunger vackert men den enda sanna vinnaren är Amanda. Det handlar inte om att sjunga vackert utan att vara mångsidig: Amanda knäcker på både uptempo låtar och förra veckans "Halleluja"......
Så kom igen nu; rösta på Amanda!!!!!
Jag håller med, vinnarlåten var INTE bra för Amanda men gillar hennes coola stil.. Jag tror Amanda har bättre framtid utan IDOL plattan som jag tror kommer passa Marie väldigt bra!
Heja Amanda!!! Marie har en otrolig röst men hennes scenspråk är i stil med Lillbabs och dom andra gamla tanterna.
Skulle vilja haft Maries röst på Amanda.
Eller... Jag ångrar mig. Jag vill ha Amandas röst på Amanda. Det är ju den och hennes utstrålning som gör henne cool.
Marie är en kanonsångerska men det var idolDaniel som vann första säsongen också... Tyvärr blev plattan inte en så stor hit.
Marie är kanon men allt hänger på vilka hon omger sig med om hon inte är en jävel på att skriva musik som är outstanding...men någonstans tror jag inte riktigt på det. Därför behöver Marie den här vinsten=skivkontrakt. Att knäcka i sång är inte allt, inte ens förrätten! Att ha en egen stil=succé och det är Amanda. Hon kommer att bli en megastjärna, om hon vill, hur det än går ikväll.