• marie79

    idolfinal ikväll...

    Final ikväll, ska ni titta? Vem hejar ni på?
    Jag kör på Marie...Vilken röst!

  • Svar på tråden idolfinal ikväll...
  • bumblebee jonis

    Har inte sett ett enda helt avsnitt av idol denna säsong men igår hade tv4 idolmaraton och då såg jag en hel del plus något avsnitt idag. Daniel kan ju verkligen ta vilken låt som helst och bara göra den sååå bra!
    Han är en duktig musiker och som jag skrev i tråden från förra fredagen så kommer det säkert att kommaen skiva med honom inom kort. (brukar ju göra det med vissa artister som sticker ut)

  • Kallt kaffe

    Tss Amanda är så cool. Förra veckan var helt magiskt, hoppas hon får göra låten ikväll igen. Det var verkligen tårfyllt förra veckan. Me love

  • also

    Amanda är en levande katastrof, hon kan inte sjunga och hon rör sig i otakt och stelt hela tiden. Tror inte att jag har hört henne ta en enda ren ton någon gång.
    Marie å andra sidan, vem fixar hennes hår och klär henne?

  • Pumpkin

    Jag tvivlar ju starkt på att Amanda kan framföra vinnarlåten lika bra som Marie...

  • Gotland08

    also, Marie...katastrof! Hur kan man bestämma en lång vit klänning på henne.

    Amanda är cool och så häftig, kommer gå hur långt som helst.
    Marie sjunger bättre än någon annan svensk sångerska och kanske även de flesta utlänska.

    Jag kan se båda som vinnare. Gillar dem båda två! Gillade Daniel också men varför...varför ska han ha den där kaptensbindeln HELA tiden. Även ikväll! Lite nördfaktor!!!

  • Gotland08

    När jag skrev Marie...katastrof! Menade jag hennes kläder och inte hennes framträdanden. Hon är verkligen duktig.

  • bumblebee jonis

    Marie gjorde ju helt klart vinnarlåten mest rättvis

    Hoppas att hon vinner!

  • snöbrud08

    Jag hoppas för bådas skull att Marie vinner. Båda är stjärnor, men låtarna som vinnaren spelar in är ju som gjorda för Marie. Amanda ska inte sjunga såna låtar (som vinnarlåten). Hon kommer ändå att slå.

  • Pumpkin

    Så sant som det är sagt!


    snöbrud08 skrev 2007-12-07 21:32:16 följande:
    Jag hoppas för bådas skull att Marie vinner. Båda är stjärnor, men låtarna som vinnaren spelar in är ju som gjorda för Marie. Amanda ska inte sjunga såna låtar (som vinnarlåten). Hon kommer ändå att slå.
Svar på tråden idolfinal ikväll...