• Tiger Lou

Hormonföränding i kroppen?

Kan man drabbas av en hormonförändring i kroppen. Jag har de senaste två månaderna inte riktigt känt igen min kropp. Humöret är uppochner, jag är känslig och gråter lätt vissa perioder. Jag har fått jättedålig hy och finnar, brösten är ömma och har vuxit så snabbt att jag fått bristningar. Känns som att någonting inte är riktigt som det ska... Någon som känt likadant? Eller hört om nåt liknande? jag tror att det kan vara något med hormonerna om dom nu kan rubbas...

• Svar på tråden Hormonföränding i kroppen?
  • jensson o jag

min kropp betedde sig så förra månaden, och jag slutade med p-piller för 7 månader sen. jag var yr, trött, jättekänslig och grinade till allt på tv, superdålig hy mm. vid äl mådde hade jag så ont i magen så jag låg hemma i två dagar och spydde (har aldrig haft känslig mage) och sen var min mens 10 dagar sen. gravid var jag inte heller. det är sååå frustrerande när ens kropp bestämmer sig för att go bananas.

jag tycker som de flesta andra här inne, gå och prata med en barnmorska. det är inte kul att inte känna igen sin kropp. lycka till!

• jensson o jag

syftningsfel, det lät ju som att jag spydde i två dagar. det gjorde jag inte. då hade man kanske kunnat misstänka en släng av vinterkräk... sorry!

• jenba

vad är det som händer? har du hunnit testa än?

är lite nyfiken här faktiskt...

• rosaälvan

Här är entill som är nyfiken....

• lilltjejan

ja håll oss uppdaterade...

Svar på tråden Hormonföränding i kroppen?