• Cantaton

Nattchattare

Den förra tråden blev avstängd, så jag gör ett försök till att starta en ny.

Dock behöver jag själv lite sömn nu. Men trevlig kväll/natt på er!

• Svar på tråden Nattchattare
  • Cantaton

Tja.. min helg:

Fredag: Skrev tenta. Somnade och sov hela eftermiddagen. Åt middag hos en kompis, var på konsert med samma kompis och hennes föräldrar. Varierande kvalitet på konserten, kändes för lång.

Lördag: Sovmorgon. Har jobbat med en affisch hela dagen, men är inte nöjd. Vet dock inte vad som gör mig missnöjd. Hade tänkt slappna av till Babben, men då la min TV av, som sagt... Den är igång nu igen i alla fall, men jag missade hela Babben.

Och nu sitter jag mest o längtar efter min pojkvän. Vi har inte setts sen i sön fm och han kommer runt 1 ikväll/natt.

• Bobou

Min lillebror kom hit igår kväll och sov över, men var bara på genomresa. I alla fall så var det hans födelsedag, så jag hade gjort middag och tårta och så kollade vi film och spelade Guitar Hero och Sing Star... Blev väldigt sent, så när jag kom hem efter att ha lämnat honom på tåget i morse gick jagoch la mig igen. Seg dag, men skönt att ta igen sig lite.

Cantaton, var har din pojkvän varit? Är han ofta borta så länge?

• Cantaton

Han har varit hemma Vi bor på varsin sida stan (Stockholm). Vi har inte setts för att jag har tentapluggat typ... Ikväll är han bara på en studentfest i skolan, och under dagen har han tentapluggat (för det är ju inte så att våra tentor kan vara synkade..). Men vi ska ha en heldag mys imorgon

Svar på tråden Nattchattare