• Cantaton

Nattchattare

Den förra tråden blev avstängd, så jag gör ett försök till att starta en ny.

Dock behöver jag själv lite sömn nu. Men trevlig kväll/natt på er!

• Svar på tråden Nattchattare
  • Lajsan

när hela den grejen med alla axelbandlösa klänningar lagt sej så kommer nog alla puffärmar in igen, vänta några år..

• lillan31

puffärmar är ju inne på vardagskläder idag.....tröjor, klänningar mm, så de är nog inte så långt borta på brudklänningar heller tror jag.

• Lajsan

nä precis, de ser man ju rätt mycket, du har en framtid Fozzie

• solrosfrö

Öhm var och letade en klänning idag och dra mig alla kläder ser lika danna ut glitrigia armlösa trikåer! In med puffarna och långarmat igen!!
    Ingen "normal" tjej (med rumpa och höfter som lever på mat och inte vatten och gräs) kan ha dessa armlösa tunik trikåer som faller som en nylonstrumpa över alla bilringar man har!!!

• Fozzie

MIn inställning är att bevara det vackraste från puffåren till kommande generationer. Axelbandslösa klänningar kan också vara supervackra, värt att påpeka :)

Sen är inte alla mina klänningar superpuffiga när det gäller ärmar. poängen är snarare att låta bruden få täcka axlarna och kunna matcha en vid kjol upptill :)

• Fozzie

fler än jag som just hade problen med sajten?

• Lajsan

hej svejs
    nä ja dog inte men ja kom inte in på bt på en hel timma så det vara bara att lägga sej och sova.

• Fozzie

aha, där ser man :)

Vad har hänt idag då?

Svar på tråden Nattchattare