• 31 Maj 08

Fler som gifter sig 31 Maj 2008?

Hejsan!

Finns det fler än jag som gifter sig den 31 Maj 2008?
    Vore jättekul att få kontakt med er, och veta hur långt ni har kommit i planeringen och så

/31 Maj 2008

• Svar på tråden Fler som gifter sig 31 Maj 2008?
  • Majsis2008

Jag gifter mig då...finns en tråd med majbrudar här..

• 31 Maj 08

Tack
    Men jag ville ha en tråd bara för oss som gifter oss just det datumet

• starchick

jepp 31 maj här,,, i herrljunga kl 15,00

• Majsis2008

ok..men då är jag en av dom...

• Chania 07

Jag med,, 31 Maj i Göteborg

• hjartan

En till här. Jag har faktiskt köpt min klänning idag. Det var inte alls meningen egentligen. Var i butiken för att göra första provningen och trillade över en klänning som jag blev väldigt förtjust i OCH som var på rea. Hittade också skor för halva priset så nu är det avklarat.

Annars inväntar jag mötet med vigselförrättaren om ungefär tre veckor för att bestämma tiden för vigseln. Sedan ska inbjudningarna skickas ut.

De ska jag fixa till själv, men vacklar just nu i valet av färgtema.

• Majsis2008

Chania 07...kul med en till...kyrkligt eller borgeligt?
    Jag kollade klänning igår, hittade en jättefin men inte i den modellen som jag vill ha. Jag vill ha en kort klänning, helst halterneck eller tubtop. Men det är jättesvårt att hitta...

• 31 Maj 08

Roligt att vi är fler

hjartan - Åhhh, vad kul att du hittade klänningen så direkt, perfekt ju när det är avklarat

Hur långt har ni kommit då allihopa?

Vi har planerat datum, bokat kyrkan, bokat festlokal, bokat cateringfirma, köppt allt för att kunna göra plac.kort + inbj.kort, börjat köpa lite grejer till dekorationsbordet, fixat fluga och gördel till min m2b och lite annat.. men det känns ändå som att det är MASSOR kvar! Man kommer ju på nya grejer hela tiden tycker jag

Ska kolla klänning den 17 november hade jag tänkt, om hon på brud och festbutiken jag ska till har tid då.. ska bli SÅÅÅ spännande

Svar på tråden Fler som gifter sig 31 Maj 2008?