OT julkort
Julkort..vill göra själv i år..finns det npn som har roliga tips på hur man kan göra? Så många här som gör så fina inbjudningskort till bröllopet, så ni har säkert en massa tips?
Julkort..vill göra själv i år..finns det npn som har roliga tips på hur man kan göra? Så många här som gör så fina inbjudningskort till bröllopet, så ni har säkert en massa tips?
angelfikkan
heter du samma som här på bt
tack pumpkin, tänkte att det nog var ngt sånt
angelflikkan
jaghittade dig på fl, ska kolla mer när jag kommer hem fån jobbet
japp, heter samma på fl som här.
Jag har lagt upp mina julkort i galleriet nu. Kika gärna om ni har lust.
nu har jag äntligen fått in mina i mitt galleri oxå, kunde ju tagit bättre bilder men så är det när man har ont om tid
scottishwife: Vad kul att du gjorde så många olika! Och vad roligt att vi fick se!
tizzeltazz
ledsen att jag inte har svarat men jag har jobabt hela helgen så jag har inte suttit vid datorn någonting alls.
jag flyttar nu efter jul och det är för att jag har min man där, jag har bara varit hemma i sverige o jobbat ett år så nu flyttar vi "hem" igen och kan vara familj igen.
kirsto
dina julkort var oxå jättefina, ja, jag har gjort ganska många oloka för det känns lite mer personligt. jag tror alla är olika men ändå lika, kan skilja i färg och motiv.
tizzeltazz
ledsen att jag inte har svarat men jag har jobabt hela helgen så jag har inte suttit vid datorn någonting alls.
jag flyttar nu efter jul och det är för att jag har min man där, jag har bara varit hemma i sverige o jobbat ett år så nu flyttar vi "hem" igen och kan vara familj igen.
kirsto
dina julkort var oxå jättefina, ja, jag har gjort ganska många oloka för det känns lite mer personligt. jag tror alla är olika men ändå lika, kan skilja i färg och motiv.
scottishwife: Tack! Det värmer!
alltså vad har du jobbat med
Ligger en bild på julkort jag gjort i mitt galleri nu.
tizzeltazz
statligt anställd så det är inget speciellt utan jag åkte hem för att jag skulle kunna ta ut resten av föräldrapengen och dra ut på det lite, skulle bara varit hemma o jobba ett halvår men det blev ett år så nu ska det bli skönt att komma tillbaka. har ju inte fått bo med min man sen vi gifte oss i augusti.
oss två
fint julkort
själv skickade jag iväg alla mina julkort i måndags så jag känner mig klar och alla julklappar är inhandlade och inslagna så ingen stress innan jul
Nu har jag äntligen blivit klar med mina julkort och dom finns att beskåda i mitt galleri.
Nästa gång ska jag ha riktiga redskap att jobba med, det var svårt att få kartong och dekorväv snyggt klippt.
Kan bara tänka mig hur det är att sitta och pyssla med ett femtiotal bröllopsinbjudningar, pust
Vilka fina julkort alla har gjort!
rosesarered
vilka fina julkort, jag som redan är klar med mina men det blir bra med nya tips o ideer för nästa år