OT julkort
Julkort..vill göra själv i år..finns det npn som har roliga tips på hur man kan göra? Så många här som gör så fina inbjudningskort till bröllopet, så ni har säkert en massa tips?
Julkort..vill göra själv i år..finns det npn som har roliga tips på hur man kan göra? Så många här som gör så fina inbjudningskort till bröllopet, så ni har säkert en massa tips?
puffar lite till för den här tråden, vet att jultråden finns med massor av tips o ideer. tänkte att ni som gör fina julkort kanske ville dela med er av era tips och ideer för oss med dålig inspiration men mycket vilja
Ikväll ska jag pyssla julkort
vet inte om dom kommer att bli så fina, det är första gången jag ska göra egna julkort och jag har ingen erfarenhet av att göra bröllopsinbjudningar.
har gjort det ganska enkelt för mig själv då jag köpt färdiga dubbla kort. Kanske lägger upp en bild i mitt galleri sedan..
jag satt o pysslade med en kompis i måndags och det var några julkort som jag blev riktigt nöjd med. ska se om jag kan få in några i mitt galleri
tizzeltazz,
jag kommer att flytta till england efter jul så jag får försöka hitta ett bra ställe där att hitta papper och annat tillbehör. jag håller inte på med scrapbooking, en sak i taget. har aldrig varit en kreativ människa vad det gäller att skapa men nu har jag blivit riktigt biten av att göra egna kort.
just nu är det ju julkort som står först på listan, du får gärna visa dina kort så att jag får lite inspiration. jag ska försöka fota mina men det är så mörkt när jag kommer hem från jobbet så jag ska försöka göra det i helgen för att dela med mig.
jag kommer sakna skapa hobby för där fick jag massor av inspiration. får väl gå dit när jag är hemma i sverige på besök
Om någon vill ha lite inspiration så finns mina nygjorda julkort (första gången nånsin jag scrappar! *stolt*) i mitt galleri - fråga om det är något ni undrar
pumpkin
vilka fina bilder, nu får jag ännu mer inspiration, jag ska som sagt försöka lägga in mina i helgen. hur har du lagt in datum o ditt namn på fotot i galleriet, förstår du hur jag menar, det står inte på själva julkortet utan det ser ut som om du har lagt dit efteråt för att visa att det är du som äger bilden
har tyvärr inte mina julkort inlagda här på BT, men dock i mitt galleri på FL.. Om du vill gå in och titta..
är en stooor scrap-oholic
Tack!
Eftersom jag har PLUS-tjänst (i och med att jag är moderator) så kan jag vattenmärka mina foton, det är det du ser på bilden.
Eller PLUS och PLUS, jag har lite extra funktioner som antagligen kommer att finnas med i PLUS-tjänsten när den lanseras i januari/februari (förhoppningsvis)