• wegi

era ringar

hej
    jag har precis blivit friad till och vi skall nu välja ut ringar.Eftersom vi kommer att gifta oss under nästa år kommer jag att titta lite på båda ringarna genast då jag väljer förlovningsring..därför är jag nu intresserad av att titta på era ringar.Kan ni snälla lägga ut lite fina bilder på era vackra ringar.
    Sedna undrar jag om någan har erfarenhet av Hand eller evfa attling ringar??tycker dom e så fina..men lite dyra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-12 13:09
    fler som har bilder på sina ringar?

• Svar på tråden era ringar
  • Mrs Hearn

wegi skrev 2007-10-12 19:54:59 följande:

mrs HearnDina ringar är jättefina..Är det vitt guld? Dom ser så glänsande och fina ut..:)
    Tack! Ja de ar i vitt guld.
  • mct

Vi har förlovat oss och på lördag ska vi ut och välja ringar. Det blir nog en ring med både vit och rött guld.

• maljor

mct

kolla guldfynd då. Hämtade deras katalog idag och de har erbjudande just på förlovningsringar nu. Man får tjejens ring helt gratis!!

• Äntligen dax!

Har också bild i albumet... :P

• BlivandeFruJangbåge

mina ringar är min presentationsbild

• calnaneas

Våra ringar är de på bilden
    Vill verkligen rekommendera vår guldsmed Per Steen på Linnégatan i Göteborg!!!
    Kanske lite dyrare än att köpa på nätet, men såååå värt det!

Fick min på fingret förra söndagen när min blivande gick ner på knä i röda havet...!

• calnaneas

Jaha...vad hnde med bilden nu då??
    Är ny här....

• Gotland08

Jag har en bild på min ring i galleriet. Min ring kommer att ha stenarna tätare eftersom jag har smalare fingrar än provexet. Den kommer om en månad, längtar!

• calnaneas

Nu funkar det nog

Attling har ju superfina ringar, men det går ju faktiskt att snappa upp en idé här o där och designa din egen ihop med guldsmeden.

Lycka till!

• matteve

Mina ringar finns i mitt galleri.. Jag fick inte välja själv, eftersom han friade med ring - men blev överlycklig när jag såg den!

• Fröken Chockrosa

Vi har äntligen beställt våra förlovningsringar, det blev från HAND trots allt, när vi väl hade sett dem var det svårt att hitta något som matchade dem. Så jag ska ha en Name Brilljant med stenar på kanten och min pojkvän kommer ha en Great för han ville inte ha den lika hög men ändå i samma stil.

Vi tittade lite på att be en guldsmed att göra liknande ringar åt oss men i slutändan visade det sig vara likvärdigt pris som att beställa dem så nu ska det bli jättespännande att få hem dem och alla som vi har varit i kontakt med har verkligen varit jättetrevliga!

Svar på tråden era ringar