• wegi

era ringar

hej
    jag har precis blivit friad till och vi skall nu välja ut ringar.Eftersom vi kommer att gifta oss under nästa år kommer jag att titta lite på båda ringarna genast då jag väljer förlovningsring..därför är jag nu intresserad av att titta på era ringar.Kan ni snälla lägga ut lite fina bilder på era vackra ringar.
    Sedna undrar jag om någan har erfarenhet av Hand eller evfa attling ringar??tycker dom e så fina..men lite dyra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-12 13:09
    fler som har bilder på sina ringar?

• Svar på tråden era ringar
  • Mrs Hearn

Har ett foto pa mina i mitt galleri (solitar 0.83ct VVS1 River). Titta pa Efva Attlings ringar men tyckte att man betalade mycket for sjalva market och inte fick sa mycket diamant.

• matteve

Jag har min ring i mitt album!

• maljor

så menade jag ju självklart att jag har BILD på mina ringar i mitt album är lite trött idag

maljor skrev 2007-10-12 18:17:12 följande:
    har ring i mitt album =)
  • wegi

mrs Hearn

Dina ringar är jättefina..Är det vitt guld? Dom ser så glänsande och fina ut..:)

• Waersta

Jag har också bild på de jag ska ha. De rosa har jag bara inte bestämt om jag ska ha den smala eller den breda..

• wegi

Duchess

har du palladium ringar? I så fall kan mna få tag på såna hos en vanlig guldsmed och var ligger d prismässigt i jmf med vitt guld?

• Duchess

wegi:
    Japp, jag har palladiumringar. Det blir fler och fler smeder som jobbar med palladium, men än så länge är det inte jättevanligt här i Sverige. Du kan nog inte hitta dem hos t ex Guldfynd.

Priserna är ungefär samma som vitguldsringar. En vanlig enkel palladiumring behöver inte alls bli dyr. Kolla gärna med t ex Lennart på www.24karat.se

Våra är gjorda av Anders Fors. Jättefint hantverk, men då kostar de också lite mer.

Svar på tråden era ringar