• Mickan21

Hur gamla var ni när ni gifte er?

Hej

Ville bara fråga hur gamla ni var när ni gifte er?
    Vad anser ni vara för ungt att gifta sig?

Jag är förlovad sen 3,5 år och vi har varit tillsammans i 4 år.

Men vi känner oss för unga att gifta oss än vi är 22 och 23 år..

Kramar Mickan

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni gifte er?
  • Sofia08

Det kommer att gå kanon!!!!

• Sataya

jag kommer vara 21 och sambon 29 (jag har inte hunnit fylla år) sedan så har vi ju en liten knodd på ungefär 6mån då bröllopet är med...

• Fru Bernhardsson

vi va 25 och 26 när vi gifter oss...

• snö vit

Jag är gammal...nädå, jag kommer vara 34 & min sambo 35. Vi har varit tillsammans sedan jag var 21 så jag får väl lov att säga att det känns rätt =O) Skulle gärna gift mig liiiite tidigare men nu vill jag att ungarna ska vara såpass stora att även de har goda minnen från dagen så därför har vi väntat. De blir 7 & 5 år & har redan massa uppdrag på g. De ska bl.a breakdanca för oss ?!?!?! Vi får se hur de blir med just DET hihihi.

Oj, vad jag skriver.
    Ha det bra alla!
    //Veronic@

• snö vit

Minnet sviker....skulle oxå svara att jag personligen tycker man ska gifta sig när man vill, men kanske ska man i alla fall varit ihop ett par år för att lära känna varandra ordentligt.

• Nikajo

Jag kommer att vara 33 och min man 42 när vi gifter oss, men då är detta andra gången för oss båda. Jag gifte mig när jag var 25, och det var lagom. Sen att det kan gå illa, som för mig kan man ju inte sia i. Ni gör rätt om det känns rätt för er. Lycka till!

• Himesama

Då vi gifter oss har vi varit tillsammans i 7½ år, förlovade i 2 år och är 26 år gamla (jag är 1 månad från att fylla 27 då).

• maljor

Vi gifte oss 4 augusti i år och jag är 23 och han är 22 (blir 24 och 23 i december).
    Vi hade då varit tillsammans 6½ år, varit förlovade lite mer än 5½ år och bott ihop lite mer än 5 år.
    Tycker absolut inte att vi är för unga utan känner man att det är rätt så är det antagligen det.

• Ernhake

Vi kommer inte ha varit tillsammans så länge när vi gifter oss, lite mer än 2 år men vi har gått igenom väldigt mycket tillsammans så vi har varit tvugna att lära känna varandra väldigt väl. Vi är dessutom rätt unga eller han är ung, 24 (fyller 25 några månader efter bröllopet) och jag är 28. Jag hade aldrig gift mig om jag inte vetat att det här var rätt. Har aldrig tidigare velat gifta mig. Men vårt förhållande är väldigt starkt, vi pratar om allt och han har samma konservativa värderingar som jag om ett förhållande. Man måste kämpa och vårda en relation för att den skall förbli levande.

Svar på tråden Hur gamla var ni när ni gifte er?