Hur ska man öka sexlusten?
Jag lever i ett stadigt förhållande sedan 5,5 år tillbaka. Vi ska gifta oss nsäta sommar och jag är superlycklig! Jag tror starkt på att båda måste jobba på ett förhållande för att det hela tiden ska funka och inte falla in i slentrian eller att man tar varandra för givet.
När det kommer till sexlivet så är jag jättenöjd, för mig räcker det med sex ca två gånger i veckan (vilket vi har nu) men min m2b har alltid sagt att han gärna vill ha det oftare. Men har inte på något vis tvingat mig eller så, bara sagt vad han känner. Jag älskar sex och skulle gärna vilja ha sex oftare, men jag har inte lusten. Jag skulle gärna vilja ha mer lust, är det nån som har några tips?
Vi ska denna vecka prova att ha sex varje dag, för jag brukar bli upphetsad så fort vi börjar... måste bara komma "över tröskeln". Jag tänkte att om jag vänjer mig vid att ha sex oftare så kanske kroppen ökar produktionen av "sexhormonerna".
Vad tror ni om detta? Några andra tips? Jag skulle verkligen vilja ha mer lust för jag älskar sex och jag älskar att ha sex med min m2b! (P.S. Jag tror inte på dessa piller som ska öka lusten.. känns lika fejk som bantningspiller.)