Här kommer en gammal Cambridge-räv! :) Jag (fd Buslinna) gick ner runt 13 kilo i fjol vår och höll det, med planer på att gå ner mer, till i höstas då vi började renovera vårt kök ... Jag hade tänkt äta bra och gärna pulvra lite till, men utan vare sig vatten, ugn eller spis är det svårt och med flera jobb har jag heller inte hunnit/orkat träna. Efter flera månader på snabb- och restuarangmat är det bara att inse att jag nog är tillbaka på ruta ett. Har inte velat väga mig än men känner på kläderna att det har gått åt helt fel håll.
Nu har jag dock fått in vatten i köket igen och det är faktiskt allt som behövs för att kunna pulvra så här kommer jag igen! :) I dag blir det kombinerat, men från och med i morgon kör jag rent. Det ska bli så skönt!! :)
Det enda smolket i bägaren är att jag fortfarande letar efter något så att jag slipper bli så trög i magen på pulver. Ibland blev det ju riktigt jobbigt i fjol ... Någon som har några nya, fräscha idéer?
Jag har förgäves försökt att inte räkna efter hur mycket jag skulle kunna gå ner, men det är ungefär som för fiffinurlig. :) Jag har inget stundande bröllop framför mig, men ett naturligt tidsmål är en utlandsresa med sambon i slutet av april. Och sambon ska också pulvra, men han lär köra kortare tid än jag eftersom han behöver gå ner mindre och går ner snabbare.
fiffinurlig,
Jag följs gärna åt så här i början! Det är ju suveränt att ha någon att tjata med här på forumet om allt kul och jobbigt som pulvrande innebär i början. :) Ett högre tempo här på tråden vore också härligt så att man har ytterligare något att sysselsätta sig med när det är jobbigt!