• MimmiMusen

Cambridgekuren - tråd nr 8

Hej!

Jag nu är även jag tillbaka och eftersom de stängde tråd 7 så påbörjar jag nu tråd 8.

Här är URL till de tidigare trådarna:

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2381116.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 8
  • MimmiMusen

Hello

Några av er kanske känner igen mig - i alla fall Buslinna tror jag

Jag har varit vädligt framgångrik i mina resultat tidigare och varit jätteduktig på att hålla formen efter att jag var klar med kuren men nu har jag helt tappat fokus.

Men nu är jag på banan igen.

Jag har inte kört rent den här veckan men har som ambition att övergå helt till ren kur från och med nästa vecka. CK är det enda som fungerar för mig.

Hur som helst - jag har verkligen rivstartat och trots kombinerad kur hållit mig under i alla fall 600 kcal om dagen och motion. Jag har rasat i vikt, om än bara vatten men det är lika roligt det

Jag väger nu 75,8 och startade i måndags på 78 prick. Jag är super motiverad!!!!

Hoppas att kunna peppa alla andra här inne. Några av er har precis startat och jag vill bara säga att ni är SUVERÄNT DUKTIGA!!!!!!!! Till er som hållit på ett tag vill jag säga att ni är fantastiska föredömmen och stort grattis!

Jag ska ner till 57 kilo innan jag är klar och jag tänker inte överge den här tråden till målet är uppnått!

Kram på er!!!!!

• fjäskan

Ville bara berätta hur det går för mig

Jag är i slutet av min femte dag och det går som på räls. Jobbat 13 timmar i dag men även det har gått bra, fast mina kollegor mumsade på tårta och grejer !

Jag har gått ner de två kilo vatten och nu börjar fettet att bränna

• fjäskan

Glömde skriva att min startvikt var 97 kg och nu efter fem dagar väger jag 95!

• helenaoandreas

hej, fy hur klarar ni det, mår hela tiden illa av drinkarna. kan bara inte med det , klöks hela tiden. jag får nog inse att det inte finns någon genväg för mig annat än, motion och bättre mat. nu tänkter ni säkert att jag ger upp lätt men så är inte fallet, jag skall ändå ner mina 10 kg men kanske bara inte med just denna metoden. men är det någon som är intresserad av att köpa mina påsar så är ni välkomna att skriva till mig på helena_hansson82@hotmail.com.

• fjäskan

Min 7 dag!
    Ser att visaren på vågen vill nedanför 95:an. Det ligger sådär precis jämte 95 strecket men inte tillräckligt mycket för att säga 94...... hehe haha vilka grejer man hakar upp sig på va ?

Det går bra iallefall

Längtar tills det står 90, tycker vågen är askul när man ser det gå sakta ner hela tiden, varje dag nästan!

Känner mig så där extra upplyft och glad
    Och idag ska jag till och med till tandläkare......... hum måste preppa med mentol........ luktar ju amoniak i min mun nu

Ha en bra dag tjejer !

• MimmiMusen

okej - det där blev kanske lite väl kort

Ville bara meddela att helgen gick sådär men nu är det nya tag igen!

Nu ska jag in i ketos!

Fjäskan - superbra jobbat! GRATTIS!

Mvh
    Mimmi

• Pentan

Hej!!

Är det någon som vet hur det fungerar att amma och köra Cambridge, har hört att kombinerad kur kan fungera...

Hej hopp!!

• Pentan

Hallå hallå...

Hur går det för er!??!?!

Stratade förra måndagen 8/10 på 111 kg. I dag onsdag vägde jag in mig på 103,8 kg - kör kombinerad kur. Mycket vattenvikt så här i början, men det ska ju oxå bort...

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 8