• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • CaCC

Nu har jag hittat massor med fina låtar.

• Mickes tös

Vad bra , Det är bara att fortsätta lyssna och jämföra...

• le dauphin

Hej,
    Vi ska gifta oss uppe i Skaraborg i maj (vill inte säga mer eftersom jag vet att jag har vänner på BT som inget vet än). Eftersom vi bor i Göteborgsregionen så skulle vi behöva tips om frisör, florist, någon som gör tårta m.m.

• Mickes tös

hej kul att du hitta hit
    Vi ska nog beställa tårta från Konditori Hamnbacken i hjo, de tar 25kr/bit
    Annars har jag hört att www.hjoanna.se ska vara bra, vi hade tänkt ha henne från början men hon kunde tyvärr inte när vi skulle gifta oss...

• Bella30

Jag pratade med fotograf Doverholm i dag för att boka dem till bröllopet. Jättebra service & trevliga...
    MEN de säljer inte fotona som tas högupplösta digitalt, endast lågupplösta. Det betyder alltså att man bara kan titta på bilderna i datorn .

Nu vet jag inte vilken fotograf vi skall välja.
    Ville ju ha Doverholm!
    Vilken fotograf skall ni välja??

• Mickes tös

Är inte Doverholm jättedyra?
    Fast de tar ju jättefina bilder förstås...

• Bella30

Ja, de tar verkligen underbara foton!
    Våra vänner som gifte sig i somras blev toknöjda med sina foton!

Mickes tös skrev 2007-11-16 15:46:41 följande:

Är inte Doverholm jättedyra?Fast de tar ju jättefina bilder förstås...
  • rosalin

hm , vi vill oxå ha doverholm. måste bara komma iväg och boka dem ju.. vadå lågupplösta? vad betyder det? Vart vill ni kunna se bilderna då? Vi vill bara ha dem i ett album

Bella30 skrev 2007-11-16 15:36:15 följande:
    Jag pratade med fotograf Doverholm i dag för att boka dem till bröllopet. Jättebra service & trevliga...MEN de säljer inte fotona som tas högupplösta digitalt, endast lågupplösta. Det betyder alltså att man bara kan titta på bilderna i datorn.Nu vet jag inte vilken fotograf vi skall välja.Ville ju ha Doverholm!Vilken fotograf skall ni välja??
  • Bella30

Vi vill t.ex kunna göra egna album till våra föräldrar efter bröllopet. Men vill inte gå till Doverholm varje gång vi vill ha en kopia...
    Hos de flesta fotografer kan man köpa "loss" fotona (högupplösta) för ca 2-3000 kr. Men det gör inte Doverholm.
    Kommer kanske boka dem ändå, för de har ju det bästa ryktet i Skövde !

rosalin skrev 2007-11-16 19:31:15 följande:
    hm , vi vill oxå ha doverholm. måste bara komma iväg och boka dem ju.. vadå lågupplösta? vad betyder det? Vart vill ni kunna se bilderna då? Vi vill bara ha dem i ett album
  • le dauphin

Vi funderar på att använda oss av fotograf Jenny Blad förutsatt att hon är ledig och kan tänka sig att fota uppe i Skara trakten. Vi vet av erfarenet att hon är duktig för hon fotade våra vänner som gifte sig i höstas.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)