tycker nog inte du ska hänga upp dig så mkt på va du ska äta o inte äta, jag menar, d viktigaste e att du äter d du känner att kroppen behöver!
Barnet tar inte skada av att du äter skinka, så länge du inte gör d varje dag o i mängder.. fast d vet du säkert redan..
då tror jag d e viktigare o va noga me o skölja frukt o grönsaker o så, där finns massa äckel som man inte vill ha i kroppen.. (vare sig man e gravid eller inte iofs)
Men ja! vi har ju haft oskyddat "mys" i typ... ja sen i början av september..
men har verkligen inte trott att d skulle bli ngt, eftersom jag ätit p-piller så länge o har inte haft ngn mens.. jo, eller, hade en liten blödning i efter några veckor, men d va verkligen lite..
O idag har jag varit alldeles konstig.. imorse kunde jag inte fåi mig ngn frukost, mådde så illa.. fick i mig lite yogurt till slut, o sen kunde jag inte äta ngn lunch, va i skolan o kände mig alldeles.. ja, helt borta, o mådde hela tiden lite illa..
Kunde inte äta, men fikc i mig en macka vid halv fem på ett café o sen lite frukt nu på kvällen..
men i vanliga fall e jag en sån person som måste ha mat regelbundet! blir JÄTTEhungrig o kan inte koncentrera mig o sådär om jag inte ätit ordentligt..
Har lovat sambon att göra ett test om d fortsätter såhär i några dagar till.. då sa (eller skrev, i sms) han att han skule gråta av lycka om det var positivt.. ler..
men sa t honom att han inte får hoppas, för d e ju stor chans att d inte e ngt...
Det värsta e, att jag har vart sån här förut, eller inte lika mycke, men lite... i somras, när d va stressigt.. men d e inte stressigt nu!! ahhh, jag blir galen!
Vi bor i gbg, så vi har ju två ikea här *stolt* (välbesökta av mig, hehe)
men va roligt om ni åker t ullared! d komer bli kanon om du får gå runt där bland alla kläder o grejer.. då kommer d kännas på riktigt! när allt ska köpas o fixas=)
Men va skönt att du inte mår illa hela tiden, eller på mornarna, d måste va jobbigt för de som gör d! som o gå me konstant magsjuka.. blää liksom.. tur d finns piller mot sånt..
En kompis t mig har börjat sälja barnkläder oxå!
blingo.se d e ekologiska kläder, lite coolt=)