Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Mica o Krille skrev 2007-10-04 18:56:41 följande:
ToU
Härligt!!! Visst är det skönt att slippa en massa ändringar
bilder tack
Nu har jag ändrat lite på inbj kortet, om nån är nyfiken. :)
Ang blommor som inte tål kyla, gör nejlikor det?
Vet nån vart man kan få tag på konstris? Vi har påsar men inte ris nämligen..
ToU: Håller med c t BILDER
Rosor klarar kyla riktigt bra, det som kan hända är att de får en mörkare kant när de tas in i värmen. Nejlikor likaså! För min egen del gör det inget. Det viktigaste är att de är fina före vigseln vid fotograferingen och under vigseln sedan är det inte hela världen om de får en mörkare kant. Dessutom kommer buketten bli så hårt bunden att blommorna får inte en chans att vekna.
Mica o Krille: Jättefina inbjudningskort!
Är det fler än jag som har problem med inläggen? När jag var inne och läste tråden imorse och skickade inlägg fanns inte alla inlägg från igårkväll. På eftermiddagen var det massor av inlägg som jag inte hade läst fastän jag svarat i tråden...finns ju risk för att man missar någon, eller någon fråga. Om det är någon som tycker att de inte får svar på inlägg så kan det vara det som är problemet.
Jo, vi kanske har hittat en amatör fotograf som är riktigt duktig, hon har yrket lite vid sidan om o har fotat lite bröllop. Mkt fina bilder, kanske ska "hyra" henne. Hon tar 1500-2000:- för foton under vigsel o efter. Kanon! :) (Eftersom vi har såpass låg budget)
Mica och Krille, ni ändrade aldrig klädkoden?