• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Skottdagen2008

Har också hittat "min" bukett, fast jag ska ha djupröda rosor istället för blåa som bilden i galleriet visar.

• Mica o Krille

skottdagen, åh vad häftigt med det silvriga!!

• Mica o Krille

Djupröda, vad är det för färg?

• Mica o Krille

Ursäkta mitt spam nu men... Vad tycker ni om inbj kortet i mitt galleri? (Texten i det ska finslipas såklart) Har ni nå tips på vad man ska skriva dit o huuur man ska få allt att gå ihop?!

• Skottdagen2008

Mer åt vinrött, blodfärgat och inte tomteröda

Mica o Krille skrev 2007-10-03 22:32:18 följande:

Djupröda, vad är det för färg?
  • Mica o Krille

Skottdagen, jaha ok.

Jag har hittat en brudbukett som nästan ser ut som det jag vill ha. Men rosorna ska inte vara så täta, mer glesa. Vad tycks? Och tänk er med vinröda nejlikor i.

Vet ni om man kan få se de göra en provbukett innan? Eller är det bara att försöka föreställa sig o hopppas på det bästa?

• Mica o Krille

Glömde ju säga att den finns i galleriet.. Kanske ska gå o sova.. hehe..

• Skottdagen2008

Jag tror tyvärr inte att man får göra en provbukett inna och det är väl därför man söker och söker tills man hittar "sin" bukett och hoppas på att de förstår och kan.

En kompis berättade att hennes kompis verkligen ville ha en liten och nätt bukett och fick sedan en jättestor för blomsterhandeln trodde att hon inte hade RÅD med större och ville vara så snälla för det var ju ändå henens bröllopsdag. Det är ju ändå inte blommorna som ska gå först i kyrkan

• Mica o Krille

Det var ju synd.. Då får man hålla tummarna då.

Haha, ja det var ju en gullig tanke. Hoppas de inte tänker samma sak med mig, vill verkligen bara ha en liten o enkel, det ska ju spegla en själv på bröllopet.

• Mica o Krille

Vad betalar ni för bruduppsättning o make-up?
    Där jag titta kostade håret 1500 o sminket 1000, o 200 extra för en provsminkning.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...