• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Amor Eterno

OJ grattis grund :)

Vad blev detför jobb??

• PersianBride2008

Tack Astriden! Jag hänger gärna på här med er. Jag har däremot mycket för mig med skola, jobb och familj och är därför inte så aktiv i deltaganet. Men det kan ju vara skönt att kunna ha någon eller som ni är några att bolla tankar med!
    Just nu sitter jag och funderar på när jag bör sätta igång med inbjudningarna om jag ska göra dom själv och få skicka iväg dom vid början av mars... Hur långt har ni kommit med planering?

• malinlars

Majsis: VAd kul med en till Malin med rött hår!! Här har vi en till!! (jag alltså hahaha)

Va roligt Grund!! Spännande! Själv letar jag jobb som lärare febrilt!! Men det finns ju bara föskloelärar jobb att söka tyvärr.. hoppas på tur snart!!

Amor: min sambo tackar för tipsen.. han tycker också att det är kul med lite "inside information"!!

En fråga till er alla: Kan man ha bruna skor som bröllops skor?? Vi har ju brunt, grönt å vitt färg tema.. å tänker mig då att min klännin är vit, blommorna är vita med gröna stjälkar och i håret har jag murgröna.. Vet ju att det brukar vara vita skor..

• B & S

ja sa visa..........läser inte helt vad jag skriver och jag försöker förklara men tydligen går det inte helt fram med all info.

Just nu spelar det ialf ingen roll för hela satana perkele bröllopet o allt är AV! blir inte ett ruttet skit av nån vigsel överhuvudtaget. Nu kan ja bara sitta o yra i ett hörn med mina tydligen nya super starka droger ja fick av apoteket i ca 5år framåt.

Malinlars: är välkomen till butiken oavsett dag, jag kollar i gästboken vilken dag o tid du medelar. Hoppas jag inte är alldeles för "out there" på droger bara. Fick rekomendationer ang vad jag ska göra om det blir för mycket snurr så jag kan byta ner mig istl också.

• B & S

ang hålla sig borta från BT helt o hållet (förutom kanske i gästboken) så menar ja man får höra det ena o andra överallt på BT så jag menade inte specefikt denna tråd heller men en person här råkade trampa helt i klaveret för hon har själv tydligen inga problem alls spec inte med cash....det va bara så himmla snoffsigt sagt, ala bor på Linnegatan. Visst alla får vara på BT oavsett vart man bor men man behöver inte trampa på andra ändå. Kan hända personen e så blind att hon inte såg det men då ska man tänka 2ggr om.
    Hej på er!

• Amor Eterno

Du B&S jag talar inte för alla här men om man går tillbaka och du läser vad som står i råd till dig så kommer alla med förslag om vad du kan göra osv.. Själv försökte jag måla upp en bild/förslag att man kan ha fantastisk bröllop för småsummor att det inte är stället eller de exklusiva sakerna som gör ett bröllop...
    Utan stämmningen och att ha sin familj och vänner vid sig!!

Ingen här är snoffsig eller så, utan vi träffas har kul ger råd till varandra osv..som vi gjorde med dig!!

Det är tråkigt att du går igenom mycket tråkigt men ingen här har några problem med någon... Förutom du som tar så illa vid dig helt plötsligt..

Man kan inte äta kakan och ha den kvar!!!

• malinlars

håller på å vispar grädde.. gott gott.. med det är till min sambos tårta han skall ha med sig till jobbet imorg.. Hans sista dag.

• BarbaBruden

Hej flickorna!

Tråkigt med dålig stämning här inne!
    Glöm inte bort att vi ska stötta varandra och vara till hjälp!!!!

B&S
    Ingen har tyckt eller tänkt något illa, nedlåtande eller konstigt kring dig och dina planer. Vi respekterar varandra just för att vi alla är väldigt olika!

Du säger "
    en person här råkade trampa helt i klaveret för hon har själv tydligen inga problem alls spec inte med cash....det va bara så himmla snoffsigt sagt, ala bor på Linnegatan".

Jag ska lägga 100000 på vårat bröllop, ska du döma mig för det?

P.S Vad jag vet bor ingen av oss på Linnégatan. Själv bor jag på landet, är uppväxt på bondgård! Det var roligt ska ni veta!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008