• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • mrsD

jadu.. men killar fattar ju aldrig om man bara ger vinkar..
    min sambo måste man säga till EXAKT vad han ska göra och NÄR han ska göra det, om d ska bli gjort.. inte "kan du" o utan "nu ska du"

haha

• malinlars

tänk vad olika det är... här är det min sambo som får ge mig pikar el säga till..

• Majsis2008

Ja, vi får väl se hur jag löser detta...får la ge han en städkurs i julklapp hehe...

uscg fick stänga av tv:n, rapport skulle göra nåt reportage om hur hundsmugglare behandlar hundarna....usch hade jag sett det hade jag fått mardrömmar och man blir bara så arg på sånt...

• mrsD

AAAHHH, va HEMSKT!!!

Aschberg gjorde ju ett Insider om d en gång.. gråter ju av o se sånt där..

• Majsis2008

ja...jag med, stackars oskyldiga små valpar som inte kan göra nånting, vissa av dom överlever inte färden, fy fan för såna människor....hade jag sett d hade jag slått ihjäl dom...

• mrsD

ne jag hade låtit dem genomlida precis samma saker som vaplarna!
    packat ner dem i en trång väska där d knappt går att andas, i flera timmar så de får göra sina behov där.

Jäkla giriga människor.

• Majsis2008

så jag satte mig och kollade på bebiskläder istället hihi

• Långserud

Halloj alla glada denna burrriga november kväll! (precis åkt i snigelfart från Värmland lääääskigt när är kasst väglag)

Ojojoj önskar man kunde dra ut allt som skrivits på denna tråd sedan sist jag var inne (ngn vecka sedan) för ni skriver så mkt bra tips, skickar så mkt bra länkar (men är det det man inte får längre eller!?) och läsa ikapp!!

Har ni haft pysselkvällen än? Skulle så gärna vilja vara med! Om ni vill ha en kväll är jag på och serverar gärna glögg hemma hos mig om vi behöver lokal!

I helgen har vi rekat kyrkan, festlokalen, övernattningsplace och frågat våra kompisar om de ville vara toastmasterpar (de sa ja). Känns så skönt när mer och mer saker faller på plats. Allt kändes tipptopp utom kanske om man ska vara petig fetslokalens läge....det är en toppenlokal med scen och stort kök å lagom sto r lokal men det är liksom inte så mysiga omgivningar...men men finns inga alt. på landet där vi ska gifta oss så bara gilla läget.. å göra det tipptopp mysigt inomhus!

Nu ladda batterierna inför jobbveckan!
    Go vecka på er alla!

PS; Linus Wahlgrens fru hade en bedårande klänning på sig, ngn som vet märket?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008