Jag ångrar lite att vi tog den prästen som vi gjorde, en pensionerad präst som tyvärr glömde bibelläsningen, ena solosången och pussen! Bibelläsningen läste han själv, sången fick vi ta tillsammans med den andra solosången och pussen blev utanför så det var ju ingen större fara men ändå kändes det lite snopet! Dock, han var mycket uppskattad av alla våra gäster, han var inne och skakade hand med alla innan och dem han inte nådde i bänkarna hejade han på. Och han höll ett uppskattat tal under middagen och pratade med flera av våra bröllopsgäster.
Men jag kan inte låta bli att undra om tjänstgörande prästen hade varit bättre.
Annars missade vi att fotografera oss tillsammans med våra familjer, även om jag tänkt på det innan! Och vi skulle gett lite tydligare instruktioner till vår "hobbyfotograf" om hur han skulle fotografera alla gäster.
Men allt är eg småsaker i sammanhanget. Vi blev gifta och hade jättekul under hela dagen, även om vårat tält utanför bygdegården blåste sönder, frisyren blev svindyr (och blåste nästan sönder) och halva buketten blåste iväg innan vi gick in i kyrkan!
Mest nöjd är jag över att vi valde den fotograf vi gjorde även om det kändes som mycket pengar att lägga, dem få kort jag sett än så länge känns super