• Visa08

Vad ångrar ni-efterklok...tråd 2

Är det ingen mer som saknar denna länk, tyckte den var toppen!!

Vad ångrar ni-efterklok....
    Här kommer förhoppningsvis fortsättningen! :D

Jag gifter mig nästa år så jag har inte hunnit ångra något än men vill gärna ha massor av tips och kloka ord!! :) :)

Hoppas många hittar hit igen!

Här är förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2326992.html

• Svar på tråden Vad ångrar ni-efterklok...tråd 2
  • Mrs Van Derkamp

Davidanne:Fina bilder från erat bröllop och en fantastisk bröllopsklänning!Vem hade ni som bröllopskoordinator?Och när gifte ni er?

• Limegrön

Tihi, vad roligt att så många uppskattade min tråd, att det blev en fortsättning

• fruh2

Vi tog inga bilder på ALLA bröllopsgäster. Hade jag inte en tanke på....

• Visa08

Jättefina kort! Vilka söta tärnor o näbbar. :)

• fruh2

Visst är dom!! Så gulligt att ha barn som näbbar, tärnor och bestman tycker jag!

• davidanne

vi använde oss av kordinatorn som jobbar på Rånäs slott. vi gifte oss 1/9-07... inte så länge sen med andra ord!!

• Whirlie

Nu är mitt bröllop överstökat och jag ångrar INGENTING, eller jo en sak. Om jag skulle göra om det igen så skulle jag nog INTE ge vår lägenhetsnyckeln till de av våra vänner som bor närmast (i samma kvarter). Vi gifte oss på annan ort och åkte redan på torsdagen, de åkte till festen på lördag förmiddag. Tyckte vi var jättesmarta som gav dem våra reservnycklar så de kunde ta med allt vi ev. glömt. Och bara därför så glömde vi naturligtvis ingenting (och vad är odsen för detta??).

MEN när vi kom hem igår efter att ha spenderat några lunga dagar på spa så upptäcker vi att NÅGON möblerat om HELA vår lägenhet. Soffan står i köket och köksbordet har fått en ny plats framför TVn, glas och porslin har bytt plats i skåpen, kökslådorna är huller om buller, kylskåpet är HELT i oordning, det ligger kottar i sängen, alla lampor är urskruvade, skor och jackor ligger i arbetsrummet, toasittsen är avmonterad och gömd - tog oss säkert en timme att hitta den (i städskrubben bakom dammsugaren). Vi ömsom skrattade, ömsom suckade och ömsom gnällde. OJ vilken möda de lagt ner på att överaska oss! Vi som var så glada att ingen micklat med bröllopssviten eller bilen i lördags! *suck*.

Så tänk er för innan ni ger bort nycklarna!

• Fröken Figo

Whirlie:

hahahhahahahahahhahahahaaaaaahhahahahhhahahhaa

Vilka roliga grannar!!! Somliga har barnasinnet kvar. Fast ack så jobbigt!

Svar på tråden Vad ångrar ni-efterklok...tråd 2