Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Hejsan Dalatös och miss Butterfly, här är en till 2/8.
Och hej alla andra också .
dalatös och 73an: Shit va kul att vi alla skall säga ja till våra m2b på samma dag!!! Hur långt är ni med planeringen? När ska ni skicka ut inbjudningskort?
Lycka till med viktminskningen OCH planeringen!! :o)
Ja, håller vi alla tummar och tår vi har för att den 2 augusti nästa år blir en strålande dag för oss alla blivande smalisar!
GME76: Wohoo, nu är vi 4 par som gifter oss på samma dag och 4 blivande fruar som har "viktminskningsmål", känns sporrande. Det ska vi klara utan problem!! =o)
Bara jag slipper min feber och flunssa nu så blir det hårda tag. Jag har egentligen deadline på vikten februari, när vi åker på Honeymoon (före bröllopet) =o)
Ha det bra allihopa!! Kämpa kämpa
Har tittat på och bokat kyrka+festlokal och har bestämt hur inbj-korten ska se ut ungefär (provpysslat-gör själv). Kommer skicka ut inbjudan någon månad i förväg tror jag. Jobbar på gästlistan just nu och vart vi ska tillbringa bröllopsnatten.
Det enda som stressar mig nu är nog vikten, vill börja prova lite klänningar!!! Längtar =-)
Hur går det för dig med planeringen MissButterfly?
Och för er andra...?
Hej allihopa! Vilken jättebra tråd, precis vad jag behöver! Och jag är riktigt peppad! Fast jag ska dock inte gifta mig i augusti utan juni...får jag vara med ändå?
Jag skrev precis in mig på xtravaganzas viktminskningskurs. Skall gå i samma grupp som väder-magnus på radio city. Mitt mål är att gå ner 18 kilo inom en ettårsperiod. Eller framför allt stå kvar på min målvikt efter ett år. Gå ner i vikt är inte så svårt, snarare att behålla sin nya vikt
Jag tror tyvärr att det är ganska svårt att gå ner i vikt. Kroppen är så "fiffigt" funtad att den älskar varje extra kilo (som kan behövas vid en eventuell nödsituation), och släpper därför ogärna ifrån sig dem...
Men det är klart att vi ska klara det! Jag menar bara att jag tror att vi kommer att få kämpa lite. Men det är ju därför vi har varandra...som kan puscha och stödja!
Har inte kommit så långt mer än att boka kyrka och bröllopssvit.
Vi har bestämt tema på bröllopet också men har ingen festlokal bokad än.
Sedan sitter jag varje dag och söker och söker den där perfekta klänningen man vill hitta:)