Gifta sig sommaren 2008 ?
Hejsan jag undrar om någon ska gifta sig sommaren 2008 vore kul att bytta ideer.Man har så många funderingar .........
Hejsan jag undrar om någon ska gifta sig sommaren 2008 vore kul att bytta ideer.Man har så många funderingar .........
Hej, hej. Vi planerar bröllop 2008-08-09.
Hej alla!
Vi gifter oss den 21 juni 2008, d.v.s. på Sommarsolståndet. Det råkar vara på midsommardagen, så vi är inte direkt ensamma om att vilja gifta oss då. Någon mer som ska gifta sig den dagen? Eller har något annat kul att dela med sig av till oss andra?
Hej!
Vi ska gifta oss 080809 nere i Skåne!
Vi ska också gifta oss sommaren 2008!
Har velat fram och tillbaka kring datum och lokaler... Har ännu inte bestämt oss helt, men det lutar åt 070812! :)
Vi har alltså inte kommit så långt, men planerna är långt framskridna på tankeplanet! :)
moasmamma - vi fick boka kyrka nu! Datumet vi ville ha först var till och med redan bokat, fast sedan blev det ledigt...
Låter konstigt att ni måste vänta tills nästa år!?
Vi gifter oss den 12 Juli 2008. någon mer??=)
hejsa Hoffsan : jag vill hitta skorna först för att det är svårt att hitta rätt skor och när man provar ut klänning vill dom att man har skor så dom vet hur lång den ska vara . tjorv tycker jag : )
vi gifter oss 080809 i lidköping!
gifter oss 12 juli 2008.. lääängtar så
gifter oss 12 juli 2008.. lääängtar så